15.1.09

Programátoři a moje stránky

Před několika měsíci jsem tu založil anketu, jak jsou na tom návštěvníci tohoto blogu s programováním. Hlasovalo 90 lidí a výsledky jsou takovéto:
28% lidí (26) umí programovat tak trochu v něčem. Tipuji to na povinnou informatiku na škole. :-)
15% lidí (14) lidí programovat umí, neživí se tím, 18% lidí (17) se programováním živí. Tzn. třetina návštěvníků blogu jsou programátoři. Není na tom nic moc překvapivého, mám tu několik odborných článků, na které je Google zavede. :-)
10% lidí (9) programování jen zkusilo a asi od toho rychle uteklo. :-) 13% lidí (12) programovat neumí a dalších 13% programovat neumí a ani nechce - no, snad i pro ně tu mám nějaké zajímavé články. :-)

Takže suma sumárum - třetina lidí, co to tu čte, jsou programátoři, další "větší" třetina lidé, kteří o programování nemají ani páru a pak jsou ti, kteří trochu programovat umí, ale není to jejich smysl života. :-)
Popravdě jsem něco podobného čekal, teď to mám i statisticky.

Žádné komentáře: