1.4.07

Vyrobím si pořádnej pivas!

Jako každý člověk i já mám aspoň trochu snahu vypadat a cítit se dobře. Ne, že bych byl nějakej vyžranec (i když plechovku Salka si na posezení dám moc rád), ale prostě člověk je tvor nespokojený a chce víc a víc v jakékoliv situaci, takže i já chci vypadat líp. No a protože se mi líbí vykostkovaný břicho, zkusím s tím něco dělat. :-) Sice dělám kickbox, ale jednou týdně na 1,5 hodiny cvičit, to je opravdu málo.
To, že tento zápis píšu 1. dubna neznamená, že jde o apríl. ;)
Rozhodl jsem se tedy, že každý den po dobu jednoho měsíce udělám 300 sedů-lehů či zkracovaček. Je to věc tak na 5-10 minut, tak mi to zas tolik času nezabere, nejtěžší je ale se rozhoupat. Proto doufám, že veřejný oznámení zde bude dostatečná motivace, něco jako že "slíbil jsem to čtenářům". :-))
Tak uvidíme, jestli budou za měsíc nějaký viditelný výsledky, držte mi palce! :-)

22 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A já myslela, že předsevzetí se dávaj na Nový rok, ne na Apríla. :D Tak to jsem fakt zvědavá. :)

m1c4a1 řekl(a)...

No to já taky... musíš mě pravidelně povzbuzovat a podporovat, abych s tím nepřestal. :-)

Anonymní řekl(a)...

A tak to já zas budu - co bych pro tebe neudělala :-)

Ewigkeit řekl(a)...

Tak abys pak nahodou casem nechtel vypadat jako ti krasavci zcasaku, co lezej v posilce na stole ;)

m1c4a1 řekl(a)...

ewigkeit: Tobě by to určitě vadilo úplně nejvíc, co? :-D
Abych tak vypadal, to bych musel změnit jídelníček a styl života a to já jako opravdu ne.

Ewigkeit řekl(a)...

Proc by mi to melo vadit? :-O

m1c4a1 řekl(a)...

První série 50x6 je za mnou. Teda to jsem si naložil! :-D Ale jen ať si ten pupek zvyká, až bude válka, bude se to hodit. :))

Ewigkeit řekl(a)...

No jasny. A ty bys bojoval s modnim casakem a gelem v ruce:-D

m1c4a1 řekl(a)...

ewigkeit: Ale prd... budí díky tomu silnější, přeskočím zeď, vylezu tam a tam... zatímco špekatá bečka udělá 3 kroky a pak se bezmocně rozbrečí, než ji přejede tank. :-D Módní časopis nemám doma ani jeden. :-P

Ewigkeit řekl(a)...

Co ty mas furt proti obeznim lidem?

Anonymní řekl(a)...

A máme ti to věřit? :o)) Dokumentaci máš? Předtím a potom.. Jako v televizi :oD
Ne, samozřejmě se snaž! ;o) Já se na to vždycky vykašlu a taky to tak vypadá :oD Dneska jsem si dala 50km na kole, tak alespoň něco :o)

m1c4a1 řekl(a)...

ewigkeit: Vcelku nic, jen mě fyzicky nepřitahují.

elissa: No důkaz nemám, ale jestli si koupím ten digitál, co o něm přemýšlím, tak třeba bude časem fotodokumentace. :-D

Ewigkeit řekl(a)...

Elissa ma pravdu:-) musis dokumentovat...pro nas ktery nepatrime mezi ty stastny, co si to muzou prohlidnout na vlastni oci;)

m1c4a1 řekl(a)...

Tak zatím toho moc vidět není, takže radši sem hodím v budoucnu až ten výsledek. :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak já vám ho teda někdy vyfotím, no :D

m1c4a1 řekl(a)...

A tak to zas nemusí být... :-D

Ewigkeit řekl(a)...

Mišulda se nám stydí?:-D

m1c4a1 řekl(a)...

Já jsem byl odjakživa stydlivý a nesmělý hoch.

Anonymní řekl(a)...

Tak jak to jde? :o) Nestyď se a ukaž už něco! ;o)

m1c4a1 řekl(a)...

No jde to, ale včera jsem vynechal, protože jsem jen došel ze školy domů, najedl se, udělal projekt a hned jsem zase letěl pryč a vrátil jsem se až další den, takže nebylo kdy. Si to vynahradím a udělám jich 600. :-D
Ukázat to nemám jak a musím říct, že žádná změna za týden cvičení opravdu vidět nejde. :-)

Anonymní řekl(a)...

Teda teda Michale, co to tu nevidím. Takový harém a na gymplu, takový zakřiknutý :-)) Ale dobrý počtení, sem se tak dobře dlouho nenasmál :-)

m1c4a1 řekl(a)...

Jojo, holt jsem se krapet změnil. :-) Ale tady žádnej harém není, píšou tu jen 3 ženský. :))
A mohl jsi klidně napsat místo toho Anonymní, kdo jsi. ;)