9.1.08

Hlavní nápor zkoušek za mnou

Tak dneska jsem dopsal zkoušku z GUX a mám až do pondělka klid. Pondělní zkouška ze ZZN by měla být v pohodě, protože tam potřebuju jen 11 bodů z nějakých 50 možných, což by natipoval i cvičenej šimpanz. Dnešní zkouška byla celkem složitá, protože jsem na ni neměl moc času se naučit, ale snad se tam těch 21 bodů z 60 najde. Největší strach mám z TINu, který opakuju a v pondělí jsem psal písemku zas. Sice jsem se na to učil a během roku jakž takž průběžně připravoval a určitě tomu rozumím (díky semináři STI) líp než loni, ale stejně když jsem si přečetl zadání, přepadla mě beznaděj. Ale něco jsem napsal... 3 papíry jsem odevzdal, tak snad tam ty body vyškrábou. Kdyby ne, tak aspoň se budu moct věnovat přímo tomu předmětu, protože ostatní jsem dal. Jsem rád, že se mi tak daří, ani jsem to nečekal, že to půjde tak snadno. Ale ten RinTINTIN... :-/

Teď budu mít tedy víc času, tak konečně můžu zapadnout do kolejí, z kterých mě vykolejilo zkouškový a projektový období. Zítra (vlastně dneska už, to je zase noc?!) jdu do posilky, mám tam ještě 9 vstupů, který by mi v únoru propadly. Musím shodit tu vrstvu sádla, která se na mě vytvořila přes svátky za pomoci babiččinýho a mamčinýho cukroví, který nemůžu zas tak půl roku ani vidět. Prostě se dostat zas do dobré kondice, 3-4x týdně trénink, ach! :-)
Plánoval jsem, že bych si zabruslil, byl jsem letos na ledě jen jednou. Ale co čert nechtěl, zrovna když mi skončí nápor zkoušek, tak začne sněžit, sníh na ledu roztaje a zase zamrzne a po té tříšti se nedá bruslit. :-( Snad to ještě příroda napraví.
A taky mě čeká překládání knížky Migrating to IPv6. Mám to mít do konce ledna, což asi nestihnu... to se bude muset domluvit ještě. Ale chci to dodělat, abych se potom mohl chodit do knihkupectví kochat pohledem na "mou" knížku. :-D
No a ještě mi zbude troška času na hraní, neviděl jsem počítačovou hru ani nepamatuju! Mám už delší hru nainstalovanou hru Thief III: Deadly Shadow a je to lahůdka, tak se na to zase vrhnu.
Ale abych zas moc nepředbíhal... si to plánuju a pak budu dělat TIN ještě dvakrát. :-| Uvidíme.

Žádné komentáře: