29.1.08

Zimní semestr za mnou

Tak včera jsem konečně dopsal 2. opravnej termín z teoretické informatiky; jestli to mám nebo nemám, to ještě nevím, každopádně už na tom nic nezměním. Zimní semestr mi skončil. Do pátku se dozvím výsledky té zkoušky a podle toho se rozhodne, jestli mě vyhodí nebo ne. Mám z toho lepší pocit, než z ostatních zkoušek z TIN, co jsem psal předtím, ale už se několikrát ukázalo, že u tohoto předmětu svému pocitu nemám věřit, tak uvidíme.
Kdyby mě vyhodili, dám si hned přihlášku a měl bych být přijatej bez přijímaček a měly by se mi uznat všechny předměty, co jsem na magistru absolvoval. Takže bych se toho nijak nebál, jen se mi prodlouží mládí, pracovat budu až do smrti. :-) Spíš aby to pochopila rodina, ale už jsem je na to preventivně připravil. :-) Problémem asi bude vyřizování všelijakejch pojištění a podpor atd., i když to bude jen na čtvrt roku, než bych se znovu dostal do školy. Ale co to řeším, ještě nevím výsledek, třeba se poštěstí a 4. února nastoupím do zimního semestru.
V nejbližších dnech mě ale určitě čekají následující věci: překlad a posilka. Jsem zase švorc, potřebuju vydělat prachy a konečně mám po zkouškovým čas, tak můžu zase překládat. Do 9. února mi platí permanentka s 9 vstupy do posilky, kterou jsem nestihl vybrat, takže aby mi to nepropadlo, budu teď muset být v posilce každej den krom neděle a dnů, kdy mám kickbox. Bude ze mě zničenej člověk. :-)
Jinak náš kickbox klub má nový stránky, doporučuju mrknout...

Žádné komentáře: