3.5.08

Trénink kickboxu na soustředění capoeiristů

Byl jsem pozván s trenérem z kickboxu Lukášem na workshop capoeiristů do Ořechova. To abychom předvedli jeden trénink kickboxu, aby děcka získala rozhled i o jiném bojovém sportu. Cesta do Ořechova byla útrpná, autobus narvanej k prasknutí, jeden postarší pán si stěžoval stylem "nevychovaný, nevychovaný, nevychovaný, ... a žádal pana řidiče, ať si děcka za ty batohy připlatí - trochu to připomnělo scénu z Cimrmanovy hry Ztráta třídní knihy ("debil, blbeček, debil, blbeček, ...) :-)
Dorazili jsme do Ořechova do místní tělocvičny, převlíkli se a než dorazilo rádio s hudbou, dali jsme si trochu fotbalu. Už tam se začalo ukazovat, že to bude záběr na nohy, konkrétně na chodidla. Poté začal samotný trénink. Klasika rozcvička, strečink... pravda, bylo to trochu delší, než naše normální tréninky, kde jsme omezení hodinou, ale tím líp. Ukázalo se ale, že běhání bosky po parketách dělá na nohách celkem šrumec, puchýře mám ještě teď a to mě za pár hodin čeká další trénink kickboxu. :-)
Po rozcvičce následoval samotný trénink, ukázka pár základních úderů a kopů a jejich kombinace. Nato si všichni sedli do kolečka a trenér předváděl nějaké ty kopy a údery do lap s vybranými dobrovolníky. Následoval "zlatý hřeb večera", ukázka sparringu a pro nás to bylo vše. Capoeiristi tam budou ještě celý víkend cvičit a cvičit.
Podíval jsem se ještě na nějakou ukázku capoeiry, vypadá to hezky. Není to tak kontaktní sport jako kickbox, spíš mi přijde, že tam jde o tu radost z pohybu, o to "vyblbnutí" se... Vizuálně to rozhodně vypadá zajímavě.
Pak už jen sprcha a párek s chlebem a cesta domů (stihl jsem to tak tak). Celkem příjemně strávené odpoledne a večer. Samotný workshop byl taky fajn, ale trénovat v takovým davu pořád bych asi nemohl - věkové rozdíly tam dělají svoje a "uhnat" hlavně malý děcka, aby dělala to, co se má, je oříšek. Nicméně pokud se někdy v budoucnu objeví podobná příležitost, nebudu proti si to zkusit zas. :-)
Časem by z toho měly být nějaké fotky, jak budou, určitě sem nějaké dám.

Aktualizace:
Jak jsem slíbil, dávám sem pár fotek. Jen teda z té naší akce a kde jsem i já! :-D Na ostatní fota (beze mě :-) se můžete podívat zde.

Rozcvička
Nějaký to roztažení na začátek.
Asi nějakej úhyb před Lukášovým front kickem :-)
Sparring
A tady jsem s "dobrovolníkem". :)

Žádné komentáře: