25.9.08

Galerie mých sklípkanů (vlastně ne tak docela mých)

Protože se mě občas lidé ptají, co mám všechno za sklípkany, rozhodl jsem se vytvořit galerii obrázků sklípkanů, které chovám doma. Dodávám, že seznam je aktuální k dnešnímu datu, tedy 25.9., za rok to může vypadat o něco jinak. Aktuální seznam mých sklípkanů sice mám, ale nedávám tam obrázky, je to spíš pro mou informaci.
Ještě musím dopsat, že obrázky sklípkanů nejsou z mého chovu! Snažil jsem se jen vybrat reprezentativní obrázky pro představu, jak vypadají v dospělosti. Moji sklípkani jsou v různých svlecích, v dospělosti mohou vypadat odlišně (samec se může lišit od samice) apod. Nafotil bych svoje poklady sám, ale můj foťák v mobilu prostě neprodukuje kvalitní fotky... snad časem. :-)
Takže tady jsou (seznam je v pořadí, jak jsem pavouky kupoval), obrázky jsem přebral kvůli jistotě linkování ze serveru arachnomania.cz (nebyl-li tam příslušný obrázek, až pak jsem hledal jinde):

  1. Acanthoscurria geniculata
  2. Brachypelma boehmei
  3. Brachypelma vagans
  4. Lasiodora parahybana
  5. Psalmopoeus cambridgei
  6. Poecilotheria fasciata
  7. Hysterocrates gigas
  8. Haplopelma lividum
  9. Grammostola sp. formosa
  10. Pterinochilus murinus (červená forma)
  11. Chromatopelma cyaneopubescens
  12. Cyriopagopus sp. blue 2
  13. Cyriopagopus schioedtei
  14. Ceratogyrus bechuanicus
  15. Poecilotheria ornata
  16. Pandinus imperator (to je sice štír, ale nebudu na něj dělat spešl kategorii, že ;)

Žádné komentáře: