25.9.07

Tak mi začala zase škola

Po dlouhých téměř 4 měsících prázdnin jsem dnes nastoupil znovu do školy. Zbývá mi poslední rok, snad dám všechny předměty bez komplikací, hlavně opakovaný TIN (teoretická informatika) a dá-li božstvo, za rok budu mít titul Ing. a už budu hledat či mít práci v IT.
Naše školička se přes prázdniny horlivě předělávala, vyrostly nám nové přednáškové místnosti (ještě nejsou úplně hotovy, nastoupíme tam až za 2 týdny, teď máme přednášky jinde) a hlavně menza, takže už nebudu muset chodit do 1km vzdálené menzy na Purkyňkách a zase zpátky, jak jsem to provozoval dřív. Respektive neprovozoval, kvůli té dálce se mi nechtělo chodit a býval jsem celej den o hladu, popř. na polomáčených sušenkách z automatu. Snad se to stravování spraví.
Rozvrh mi vyšel celkem dobře, nic se nepřekrývá a pondělí mám volné. Akorát nenáviděný TIN se přesunul na pátek odpoledne, by mě zajímalo, kdo tam bude v pátek do šesti večer sedět. A přitom jde o tak náročný předmět, že by mu mělo být věnováno vhodnější umístění v rozvrhu. Asi na tom zase chtějí vyházet studenty. :-]
Během semestru budu často v Brně a tak doufám, že vydrží i moje předsevzetí: chodit pravidelně do posilky po přednáškách nebo mezi nimi. Pokud by vše šlo dobře, tak bych mohl mít posilku 3-4x týdně a 1x kickbox, což by bylo skvělý. No uvidíme; záležet bude i na financích a na tom, jak budu stíhat.
Taky doufám, že si budu moct vybrat jiné téma diplomové práce. Loni jsem si zaregistroval "Simulátor mraveniště" založený na agentních systémech, bojím se však, aby mě to bavilo. Chtěl bych něco, co mě bude bavit (psát se to bude 1 rok) a zároveň něco užitečného. Simulátor mraveniště je užitečný tak leda pro prezentaci toho, jak vypadá agentní systém. :->
Takže s chutí do toho, ať jsou ty poslední 2 semestry úspěšně za mnou! Hlavně neusínat na přednáškách a bude to dobrý. :-)

Žádné komentáře: