6.6.08

Nepíšu, vím

Poslední dobou sem na blog skoro vůbec nepíšu. Ne, že bych neměl nápady, to spíš naopak, v hlavě se mi kupí a furt si říkám "Sakra, o tomdle bych mohl napsat do blogu!". Nejspíš je to prací, protože ta mi zabere skoro celý den - vstanu v 6, dorazím do práce, někdy se mi podaří skončit "už" kolem páté a tak si ještě zajdu sem tam zacvičit, domů dorazím po sedmé nebo osmé hodině večer, takže už se tak maximálně najím, prolítnu net, dám si hodinku večerní siesty a jdu spát. Cokoliv jiného dělám v podstatě jen o víkendech, proto si těch 2 dnů volna vážím daleko víc, než dřív. :-) I nádobí mi teď hnilo v dřezu skoro 14 dní, protože jsem se k tomu prostě nedostal.
V práci mě to ale baví; zezačátku to šlo ztuha, než jsem se oťukal, ale cítím, že tomu rozumím víc a budu snad svoje tempo tvorby zrychlovat (a snad to poznají i ostatní :-) V programování se zdokonaluju, ono taky aby ne, když jsem s tím programovacím jazykem ve styku denně; to, co jsem dřív dělal pomocí příruček a ověřování na netu, teď dělám automaticky z hlavy. Neříkám, že umím C++ dokonale, to je věda na celej život. :-) Zlepšení tam ale určitě je a je jen dobře, to se musí zažít a C++ mi musí kolovat v tepnách vedle červených krvinek.
Blíží se moje 2. výplata, z které už něco budu mít! :-) První totiž jen srovnala debet na účtu na nulu, navíc jsem nedělal plných 20 pracovních dní. Takže teď snad konečně budou penízky, který půjdou na nový čočky a ... no nevím, co dál, jsem spořivej typ a co já budu dělat s tolika penězama teď? :-D Ale ono se něco najde. :-)

Dál mě příští týden čekají 2 podstatné události. 13.6. (ano, je to pátek, snad se něco nepokoní :-) budu mít zápis na FIT VUT. Opět do oboru inteligentní systémy, nakonec mě vzali a já doufám, že tu školu už pokořím. Jen se bojím toho, jak to bude vypadat s uznáváním předmětů; jestli projde ta novota, že nebudou uznávat předměty s hodnocením E, tak to bude hodně blbé. :-(
Den poté, 14.6., mě čekají závody v kickboxu na Arena Cupu. Bude to můj první závod a bude to rovnou full contact. Tak jsem zvědavej, jak to dopadne. Poslední měsíc jsem se snažil zhubnout, abych sedl do váhové kategorie do 80 kg, bohužel to není v mých silách, nejspíš prostě žeru blbě. Takže mám 83 kg, do závodů to vidím na 82 kg, tak jako tak budu ve váhové kategorii 81-90 kg, což je pro mě nevýhodný, protože budu váhově u spodní hranice. Holt se budu muset spolehnout na rychlost. Hlavně si věřit a nebrat to jako sparring a soupeře nešetřit... no uvidíme, o tom určitě ještě napíšu. Tento týden před zápasem se chci věnovat namísto posilky spíš zvyšování rychlosti a pružnosti, abych v ringu nebyl dřevěnej. Nejdu do toho s tím, že vyhraju 1. místo, ale aspoň jeden zápas bych pro vlastní dobrej pocit vyhrát chtěl. :-)

Takže to je o mně pro pravidelné čtenáře (ti se nejspíš dají spočítat na prstech jedné ruky, ale aspoň něco :-D) všechno. Pokusím se zkusit psát více, ale nic nezaručuju.

Žádné komentáře: