30.6.08

Firemní školka v přírodě u 9 skal

V pondělí jsem jel společně s pár desítkami lidí z firmy na teambuildingovou akci do hotelu Orea Devět skal. Odpoledne po práci byl sraz na Lidické nasedlo se do patrovýho autobusu (samozřejmě jsem se nacpal dopředu, abych měl výhled, kolikrát člověk něčím takovým jede :-) a po zhruba 2 hodinách projíždění vesničkami jsme dorazili na místo. Co mě překvapilo, bylo, když jsme projeli okolo hotelu Gaudeamus (který je od Orea Devět skal tak 1 kilometr), kde jsem byl před lety s gymnáziem na školním výletu. Trocha nostalgie, no. :-)
Dostal jsem se na pokoj, seznámil se se spolubydlícím z oddělení dokumentace. Následovala večeře v podobě švédských stolů - nevěděl jsem, co sníst dřív a když už jsem myslel, že jsem okoštoval všecko a už jen tiše funěl, dovezli další várku dobrot... na to jsem už fakt neměl. :-D
Druhý den ráno snídaně (zase švédské stoly a zase jsem se přežral), poté prezentace o firmě a pak oběd - popravdě jsem neměl vůbec hlad, ale to by byl hřích, to jídlo nesníst! Takže se mi to do sebe podařilo nacpat, ještě moučník a už jsem měl plný i plíce. :-) Prostě jídlo tam bylo výtečný, nemohl bych tam být pořád, za chvíli bych měl rozměry jako ten bernardýn, kterého u hotelu měli - velkej jako statný prase, kdyby si stoupl na zadní, byl by vyšší než já, prostě úplnej baskervill, dobře živenej pejsek. :-)
Po obědě jsem se byl vykoupat, ale jídlo mě táhlo dolů :-D, tak jsem toho radši nechal. Následoval zlatý hřeb akce - sportovní odpoledne. Byli jsme rozděleni do týmů, nás bylo 5. Úkoly spočívaly v různých soutěžích, které protrénovaly týmového ducha a hlavně se díky nim dobře seznamovalo - nejsem žádnej seznamovací extrovert, takže jsem tuto akci víc než vítal. :-)
Namátkou vyberu - prolézání skrze oka v síti provázků, aniž by se člověk provázku dotknul (takže člověka musel zbytek týmu vlastně protáhnout); přelézání přes volejbalovou síť vysokou cca 160 cm za pomocí klády, ani kláda ani tým se nesměl sítě dotknout; lyže, ve kterých ťapalo víc lidí zaráz a museli ujít určitou vzdálenost bez pádu za co nejkratší čas. Mými favority byla horolezecká stěna, paintball a "bublik", ani na jednom jsem předtím nebyl, takže mě to dost bavilo. Na stěně dostaly zabrat prsty, ale vylezl jsem to až nahoru, u paintballu jsem nechal při útěku před svištícími kuličkami v bahně botu a bublik (to je v podstatě něco jako běhací klec pro křečky, akorát do toho lezli lidi a jezdilo to po vodě :-D) dal taky pořádně zabrat.
I když jsme to nečekali, náš tým soutěž vyhrál (do firmy jsem pak přivezl vítěznou trofej - porcelánovýho jelena, snad jim to tam nebude moc překážet :-D). Večer soutěže pokračovaly, tentokrát v duchu tvorby vína. Víno zde představovaly nafouknuté balónky a v jednotlivých soutěžích se týmy snažily vytvořit z nich co nejvíce "vína". Soutěže byly prokládány koštem vína... musím říct, že jako absolutní vinařský barbar jsem to moc neocenil (víno mi prostě nechutná), ale aspoň jsem tam poznal, že různá vína opravdu chutnají trochu jinak. :-D Pak následoval opět večer plný jídla a zábavy.
Ráno opět snídaně a autobusem tradá zpátky do Brna. Školka v přírodě se myslím vydařila, aspoň u mě spokojenost maximální. AVG si prostě svoje zaměstnance hýčká. :-)

Žádné komentáře: