31.8.08

Dva nové pavoučí přírůstky

Dnes jsem se opět vydal na teraristickou burzu, tentokrát s dědem a jeho autem.
Burza klasicky přecpaná, tentokrát tam bylo hodně plazů, asi se jich přes léto hodně rodí. Nicméně já tam šel za sklípkany.
Tentokrát jsem si koupil 2 větší terárka (45x25x30 (délka x šířka x výška) a 20x30x40). Protože mi zbyly ještě nějaké peníze, neodolal jsem a koupil ještě 2 malé pavoučky ve 3. svleku: Ceratogyrus bechuanicus (sklípkan dozadurohý, útočný a rychlý sklípkan z jižní Afriky, v dospělosti až 12 cm rozpětí nohou) a Poecilotheria ornata (sklípkan ozdobný, stromový rychlý a jedovatý sklípkan ze Srí Lanky, nicméně mooc pěkný v dospělosti, teda pokud to bude samička). Jak vypadají tito sklípkani v dospělosti lze vidět na obrázcích:
Ceratogyrus bechuanicus (v dospělosti má na hlavohrudi růžek)

Poecilotheria ornata
Další výbavou byla ještě 30 cm pinzeta a lignocel. Doma jsem se pustil do velkého stěhování sklípkanů. Do nových terárek jsem nakonec přesunul B. boehmei a P. cambridgei, do jednoho uvolněného většího jsem přesunul Cyriopagopa sp. blue (ten je většinou takový defenzivní, ale když už se rozběhne, je problém ho chytit :-) Vyměnil jsem ještě lignocel u pár terárek a jak to teď u mě vypadá, můžete vidět na fotkách:
Navíc se mi dnes svlíknul P. "usambara" murinus, musím rychle koupit taky nějaký terárko a přemístit jej, dokud je po svleku a neútočí, jinak to bude asi celkem dobrodružný. :D

Žádné komentáře: