8.8.08

Jsem pan živnostník!

Tak jsem ho dnes dostal! Co? No přece živnostenský list. Respektive výpis z živnostenského rejstříku. Je tedy ze mě pan živnostník! :-D Neříkám pan podnikatel, protože kvůli podnikání to nemám. :-)
Živnosťák k oboru činnosti Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály jsem obdržel dnes 8.8. 2008 (v den, kdy začíná olympiáda v Číně :-) a mám ho kvůli nové práci. Budu totiž programovat pro společnost PDS, práci mi dohodil kamarád Pavel, který tam taky dělá (+ ještě jeden kámoš, takže pěkně "rodinná" společnost... aspoň s nimi budu po skončení školy dál v kontaktu).
V čem bude spočívat moje práce, ještě přesně nevím, nicméně rýsuje se tam Oracle BPEL, Java a pravděpodobně i nějaký ten .NET, tedy programování pro Windows platformu. Mám sice raději Linux, ale jako zkušenost se to zajisté bude hodit.
Velkou výhodou je to, že nebudu pracovat 8 hodin denně v kanceláři, ale práce bude z největší části probíhat doma a důležité jsou termíny (deadliny), ne to, že si odsedím svých 8 hodin denně a konec. Ne, že by mi to teď nějak vadilo, ale s blížícím se školním rokem by to bylo stále akutnější, pracovat na full time někde v kanceláři bych asi časově opravdu nezvládal. Takhle si můžu brát práci i do školy na notebooku, takže nebudu ztrácet čas denně jen 3 hodinami cestování. Prostě myslím, že pro školu je taková práce ideální. Uvidíme časem. :-)
Trochu se bojím těch daňových přiznání a různých byrokratických ptákovin, protože vůbec nevím, co budu mít všechno za povinnosti, ale věřím, že si s tím poradím. :-)
Tak snad se v této práci udržím déle, než v té předchozí. :-)

Žádné komentáře: