3.10.10

009-1

Mám rád anime seriály, ale ne ledajaké. Nejvíce mě baví anime ponuré, jako třeba Blood+, Elfen Lied nebo TOKKO, ale také tzv. spy-fi, špionážní scifi, mezi které patří asi nejznámější Ghost in the Shell nebo Appleseed. Ke spy-fi lze zařadit i 12-dílný seriál, který jsem viděl v současné době -- 009-1.
009-1 je kód agentky Mylene Hoffman, organizace Zero Zero, což je výzvědná služba Západního Bloku. Západní a Východní Blok stojí proti sobě, každý se svou ideologií a se svými špióny. Série obsahuje 12 dílů (respektive 13, 9. díl jsem našel ve dvou verzích), které jsou na sobě v podstatě nezávislé, ale objevují se v nich střípky, které dostanou smysl až v posledních dílech.
009-1 ukazuje pochmurný život agentky, pro niž je zabíjení každodenním chlebem. Občas se vyloupne na povrch její ženská stránka a musí navíc bojovat se svými emocemi, které se s životem agenta a zabijáka celkem odlišují.
Na své si přijdou i pánové, film je prošpikován fetišistickými záběry na Mylenino tělo a hlavně její bujné poprsí, které se občas stává vražednou zbraní a to doslova - má v nich zabudované malé kulomety. :-)
Série se mi celkem líbila, někdy byl děj až mrazivý a opravdu depresivní... tak, jak to mám od tohoto žánru rád.

Žádné komentáře: