8.4.08

Mám práci!

Mám za sebou zhruba 10 perných dní obíhání personálních agentur a pohovorů u různých firem. Byl to celkem zápřah, skoro každý den jít na 2-3 pohovory, stále v obleku, pořád pod tlakem. Ono se řekne pohovor, ale sedět někde přes hodinu a přesvědčivě o sobě mluvit a zároveň se neklepat, nebýt nervózní, to je celkem oříšek. :-) Další věc byla anglická konverzace, u které jsem byl sám se sebou celkem překvapen, že mi běžná komunikace nedělá problémy. Pravda, není to dokonalá a plynulá angličtina, přece jen ten jazyk k mluvení skoro nepoužívám, ale přece něco.
Pohovory jsem dělal u různých firem, z nichž mě nabídka některých zaujala, jiná zase ne. Některé nabídky byly velmi zajímavé, dobře placená (25000 Kč nástupní plat), často však byla vyžadována ochota cestovat i přebývat v zahraničí. To jsem vidět jako největší problém a možnou budoucí překážku ve studiu, ve kterém hodlám od září pokračovat.
Nakonec zbyli 2 kandidáti: Aura a AVG Technologies. Obě firmy mi přišly zajímavé, jak platově, tak po stránce toho, co budu dělat. Po delším myšlenkovém boji a úvahách zvítězila firma AVG; v obou firmách zaráz bohužel dělat nejde. :-)
Takže pondělí 14.4. 2008 bude můj první pracovní den, kdy nastoupím do práce na hlavní pracovní poměr. Jsem zvědavý, jaké to bude, jestli se chytnu, jestli se to bude dát zvládat, jestli budou moje znalosti dostačující a hlavně, jestli se mi tam bude líbit.

2 komentáře:

Jen řekl(a)...

Tak to Ti preji vse nej k velmi podstatne zmene zivota :-)
Zacit chodit pravidelne do prace je uzasna zkusenost, doufam, ze to ustojis :-) Budu se tesit na dalsi prispevky o tom, jak to probiha :-)

m1c4a1 řekl(a)...

No taky jsem zvědavej, doposud byl můj život hoodně nepravidelnej, trochu se bojím toho, že v 6 vyrazím autobusem do Brna, budu makat a domů dojedu až o půl páté. To je skoro zabitej den.