1.4.08

20000 songů

Zhruba před rokem jsem si naposlouchal a hlavně nascrobbloval na last.fm prvních 10000 tracků. Dnes, po dlouhé době, při poslouchání průměrně 29 tracků denně, jsem dosáhl dalšího kulatého čísla a to 20000 naposlouchaných tracků. Jak se mi změnil styl poslouchané hudby a žebříček nejposlouchanějších interpretů? Nějaká změna tam určitě, porovnáte-li s tím, co jsem poslouchal před rokem. Dost interpretů však stále zůstává mezi nejposlouchanějšími. Takže podívejme se na to:

Nejoblíbenější umělec/skupina:
  1. Aphex Twin
  2. Massive Attack
  3. Kraftwerk
  4. Daft Punk
  5. Deutsch Nepal
  6. Enigma
  7. Death in June
  8. Cosmic Gate
  9. Ali Farka Touré
  10. Yamato
Opět jako loni, na 10. místě měl být AFX, ale protože jde o Aphex Twina, tak jsem to vyškrtl. Jak lze vidět, Aphex Twin je stále nejscrobblovanější, což ale zdůvodňuji tím, že jsem si prostě stáhl jeho celou diskografii a tak 4x ji celou kompletně poslechl. Více vypovídající je tedy spíše seznam nejposlouchanějších konkrétních tracků.

Nejoblíbenější track:
  1. Queen - I Want to Break Free
  2. Queen - Friends Will Be Friends
  3. Arpeggiators - Freedom of Expression
  4. Don Ho - Tiny Bubbles
  5. Massive Attack - Angel
  6. The Velvet Underground - Oh! Sweet Nuthin' (early version)
  7. Angel Rada - High Hopes Angel Rada
  8. Metallica - Nothing Else Matters
  9. Air - Alone in Kyoto
  10. Bob Marley & The Wailers - No Woman No Cry
Tady už jde lépe vidět, že některé stálice zůstaly, nové přibyly. A toto jsou písničky, které se mi opravdu líbí a poslechnu si je rád kdykoliv, narozdíl od Aphexe Twina, na kterého musí být člověk naladěn (teda na některá jeho alba).

No a ještě se musím "pochlubit" momentálním rozložením typů poslouchané hudby a tzv. OMI (Open Mind Index), který určuje, jak moc je člověk otevřený různým hudebním žánrům (přesněji různě otagované hudbě). Také je zde dobře vidět, jakou hudbu že to vlastně poslouchám, i když pod pojmem "electronic" se toho skrývá opravdu hodně.

Žádné komentáře: