5.7.08

Jak jsem se stal nezaměstnaným

Ne, nebudu přepisovat známou povídku Šimka a Grossmanna. :-) Bohužel, situace se nevyvinula příznivě a v současné práci v AVG Technologies jsem dostal oznámení o zrušení pracovního poměru ve zkušební době. Důvodem bylo to, že pro firmu nebylo výhodné mě mít na plný úvazek, když jsem hodlal dál pokračovat ve studiu na FIT VUT. Ne, že bych z toho měl vyloženě radost, práce mě tam bavila a celkově mi to tam přišlo prima, ale musím uznat, že dělat 8-10 hodin denně, dojít domů a ještě stíhat něco ve škole (FIT VUT je celkem náročná na čas kvůli projektům), to by dalo asi hodně zabrat. No ale už tam mají za mě náhradu, taky Michala. :-)
No co už, stalo se... jako zkušenost to určitě byla a jsem rád, že jsem to zkusil. Možná vyjde nějaká ta diplomová práce, kterou bych pro ně mohl udělat a třeba se tam za rok dva vrátím. Uvidíme.

Takže je na čase hledat něco nového. Nejprve jsem měl obavy, že budu muset zase lítat v obleku v těch hicech po pohovorech, ozval se mi ale dlouholetý kámoš a spolužák Pavel, že bych mohl dělat s ním... podmínky mi tam přijdou fajn, sám Pavel tuto práci stíhá už nějaký ten rok při škole (stejné, kterou dělám i já), tak věřím, že tam to nějak zařídit půjde. Mělo by to být programování v Javě + Oracle BPELu; sice mám raději C++, ale tak proč to nezkusit, mohlo by to být zajímavé. Takže už studuji BPEL Cookbook, v Javě a Oracle už jsem kdysi něco málo dělal, tak snad se brzo ujmu.

Žádné komentáře: