14.10.06

Garfield, lasagne a já

Už nějakou dobu čtu comicsový stripy Garfielda. Nejsem sice žádný ortodoxní fanoušek znající všechny jeho příběhy od roku 1978, sleduju to pravidelně den co den teprve asi rok, ale mám ho rád.
Ke Garfieldovi patří neomyslitelně i jeho nejoblíbenější jídlo lasagne. Jak se píše na apetitonline.cz:
LASAGNE
Jedny z největších a také nejznámějších italských těstovin mají tvar obdélníků s rovnými nebo vroubkovanými okraji
Používají se především k zapékání, ve vrstvách s masem nebo zeleninou, sypané sýrem (lasagne al forno). Prodávané lasagne se před zapékáním ani nemusí předvařovat.

Pokud jste viděli film Garfield 2 (podle mě ne zcela zdařený kousek), jistě si pamatujete, jak Garfield dirigoval výrobu jeho milovaného pokrmu.
Dnes jsem si lasagne koupil taky (vařit se s tím nebudu a dopadlo by to strašně :-). Musím říct, že celkem i mňamka, i když šílenec jako Garfield do toho nebudu. :-) Takže další "filmové" jídlo po kuřeti vindaloo z Červeného trpaslíka, co jsem ochutnal. :-)

Žádné komentáře: