10.10.06

Invex 2006

Z předchozích zkušeností se mi na Invex ani nijak nechtělo. Dřív to bývalo přecpaný děckama, co se rvaly o rozhazovaný propisky a časopisy (pravda, bylo to tím, že jsem nechodil v novinářský dny), navíc jsem tam za ničím konkrétním nechodil a tak z toho byla vždy jen procházka mezi regálama pavilónů.
Bratranec se mi ale na poslední chvíli ozval, že má volňásek na úterý, tak proč tam na pár hodinek nezajít. Nejprve jsem si odbyl jízdy v autoškole a pak hurá na Invex.
Prošli jsme to vše (krom "nudného" pavilónu G, kde byly nějaký bussiness and conference & events ptákoviny), co mě zaujalo, tak byly převážně herní věcičky. Takže jsem zkusil mobilní herní konzoli Playstation Portable (PSP). Hezká věc... Moc už do her blázen nejsem, ale když si vzpomenu, jak jsem byl uchvácenej z Gameboye s jednoduchýma hříčkama na úrovni osmibitů a teď vidím na hardwaru té samé velikosti grafiku, co by nestíhal snad ani můj počítač, tak žasnu. :-)
Potom jsem zašel na stánek ministerstva vnitra, kde byla k vidění policejní dodávka včetně její elektronické výbavy. Zaujala mě termokamera, s kterou jsem si tam trošku pohrál a taky taková šikovná věcička, která rozezná na papíře text, který byl zaškrtán. Jinak řečeno: napíšete nějaký text, pak vezmete tužku, pořádně ho přeškrtáte, že pouhým okem není šance rozeznat, co tam bylo napsáno. Poté papír strčíte do toho jejich speciálního scanneru, pootočíte knoflíkem a tadáá, váš "skrytý" text je krásně čitelný na obrazovce. :-)
Dál jsem tam zahlídl pár známých osobností, např. Ondřeje Neffa klasicky přednášejícího o digitální fotografii. A také svého instruktora autoškoly. :-D
Potom jsem zapadl do pavilónu C, tam si odzkoušel onen slavný Microsoftí X-Box. Musím uznat, že mašinka je to šikovná. Zahrál jsem si na tom s bratrancem nějakou verzi Need for Speed, pak jsme otestovali nadupaný PC a hru Oblivion s nejvyššími detaily, v jedné komůrce si zahráli Quake 4... prostě co nemám a nemůžu mít doma, tak aspoň na Invexu, že ano. :-D Taky jsem zkusil druhou verzi Operace Flashpoint se jménem Armed Assault. Dokonalý! Kvůli tomu snad budu přemýšlet i o novým počítači. :)) Grafika oproti OF o dost vylepšená, bitvy jsou tak realističtější a vůbec... prostě se mi od toho počítače nechtělo. :-D
No a taky jsem si ještě zkusil "prolítnout" se na gyroskopu. Super věc a báječně se u toho naposiluje břicho, když celý tělo držíte, aby vám nelítalo v té skruži, kde jste upevnění, jak ping-pongovej míček. :-) Obrázek vedle je jen ilustrační, jak ta věc vypadá.

Celkově vzato - Invex 2006 jsem bral jako zpestření dopoledne, nic extra jsem tam nehledal. Ale líbilo se mi to. I když párky v rohlíku za 35 Kč není žádná sranda. ;))

Žádné komentáře: