1.10.06

Mám sklípkany!


Včera jsem byl ve Slatině na teraristické burze ČSCH (českého svazu chovatelů). Bylo to tam super, všude taková havěť :-)) a zvířatka... A děsně nacpáno.
Koupil jsem si nakonec sklípkany dva, protože mám velký terárko (60x30x30). 550 Kč není zas tak hrozná suma. Moji miláčci jsou Brachypelma boehmei (7. svlek) a Acanthoscurria geniculata (9. svlek). Ještě jsem koupil nějaký ty cvrčky jako potravu a hurá domů! Tam už na mě čekalo terárko, který jsem si upravil (přidal jsem tam přepážku z PVC, abych v něm mohl mít oba, jinak by se požrali). Nasypal jsem jim na dno rozmělněnou kokosovou drť, přidal tam lávovej kámen z Vesuvu (vida, že se ty šutry hodí! :-D) a lebku, co jsem kdysi na gymplu modeloval z hlíny :-D a dal do nich ty sklípkany. Jsou tam teda ještě v těch miskách, i když větší Acanthoscurria už si z ní vyběhla a loví cvrčky. Už jich zblajzla tak 8, je pěkně žravá... no nevím, jestli ji můžu tak moc krmit. :-) A vykopává nohama pořád... si ji asi nikdy nepohladím. :'-)
Líbí se mi, jak loví: skoro se nehýbou, jen si tak stojí... a najednu prudkej pohyb a cvrček je po smrti. Tišší zabijáci. :-)

Jsem zvědavej, jak porostou, co z nich vyroste... na obrázku tady je vidět Acanthoscurria geniculata dospělá, jak ulovila myš. To už je pořádný pavoučisko.

Žádné komentáře: