30.5.07

Jsem subscriber na Last.fm

Tak jsem si díky inspiraci od Sonji zkusil zakoupit přes net "subscriber status" na mým oblíbeným rádiu Last.fm. Protože jsem ještě nikdy přes net neplatil, tak jsem na to čučel chvíli jak tele na nový vrata, ale zorientoval jsem se, zjistil, že nejlevnější to vyjde zaplatit v librách. Stálo to £1,5, což je cca 63 Kč a platí to na měsíc. Pak jsem zjistil, že mám nakřáplou platební kartu přímo na tom magnetickým pásku, budu ji muset vyměnit. :-(
Jako subscriber mám jako hlavní výhodu, že si můžu poslouchat tracky, který jsem při poslouchání označil jako Loved track. A nejen já, může to poslouchat kdokoliv - odkaz je http://www.last.fm/listen/user/m1c4a1/loved
Takže poslouchám a poslouchám, trvá to sakra jen měsíc! :-D Je skvělý znova slyšet písničky, co se mi líbily... snad se budou líbit i vám, pokud to poslechnete, i když pochybuju, nenašel jsem v ČR člověka, který by měl (podle Last.fm) stejný vkus. :))

Žádné komentáře: