20.5.07

Teraristická burza 20.5.

Tak a jsem doma z další teraristické burzy. Opět jsem se nevrátil s prázdnou. Tentokrát u mě uvízla tato zvířátka:
Haplopelma lividum (3. svlek) - po prvním neúspěšném odchovu H. lividum, kdy mi pavouk umřel hned po svleku, jsem si tento druh koupil znova s tím, že vím, kde jsem udělal chybu a příště se jí vyvaruju.

Grammostola formosa (2. svlek)

Psalmopoeus pulcher (1. svlek)

a samozřejmě i štír Pandinus imperator, na kterého jsem se moc těšil a tak jsem si koupil rovnou 2 kousky. :) Jde o sociálně žijící druh, takže se nijak zvlášť nepožírají navzájem; ten, co je prodával, měl těch mláďat plnou krabičku. Teď se mi tu ti dva tulí k sobě v nové krabičce, radost pohledět.

Mimo jiné jsem viděl i nádhernýho pavouka (myslím) Poecilotheria metallica, který stál v 1. svleku 2900 Kč! Na takový vzácný kousky fakt prachy nemám. :)) A konečně jsem viděl, jak se chytá dospělý pavouk B. emilia holýma rukama přitisknutím karapaxu k podkladu a zvednutím prsty mezi 2. a 3. párem nohou. Vypadá to jednodušše, ale zkoušet to zatím fakt nebudu. :)

Žádné komentáře: