2.8.07

Cena stránek

Objevil jsem na netu takovou zajímavou hračku - výpočet ceny webových stránek. Prostě tomu zadáte URL stránek a ono to vypočte podle Google rankingu a jiných hodnocení fiktivní cenu stránek (ne cenu společnosti, co stojí za tou doménou). :-) Stránky jsou na http://www.cwire.org/website-value-calculator/.
Můj blog má momentálně cenu jen $510. :-) Díval jsem se však na jedny svoje starší stránky, co jsem dělal "zamlada", když jsem si hrál poprvé s webem a ty mají cenu $51828! Asi pěkně uležený, archivní... :-D
Jakou cenu mají vaše stránky? :-)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Your site is valued at: $64,554 :-D

m1c4a1 řekl(a)...

Ještě by to chtělo napsat, o jakých stránkách píšeš, pane anonymní. :-)

Red Sonja řekl(a)...

Your site is valued at: $34,884,474
Cooo??? :D

m1c4a1 řekl(a)...

Mno... tak to bude asi jen fakt hračka, když ti to ohodnotí pár dní starej blog s 4 příspěvkama tak vysoko. To není fér! :-D

Red Sonja řekl(a)...

No já z toho jeho článku pochopila, že to hodnotí jen url adresu.

m1c4a1 řekl(a)...

Nene, sice nevím, jak se to přesně počítá (očividně nějak divně :-D), ale hodnotí se to podle page rankingu = jak to hodnotí Google PageRank, jestli se do toho nějak započítává i obsah (a kvalita?) stránek, to nevím. Ale jako blbinka je to dobrý.

Red Sonja řekl(a)...

No ale píše tam tohle: These numbers are estimates only based on criteria available to the domain name; takže obsah stránek to asi nehodnotí...

m1c4a1 řekl(a)...

No to ne, prostě se jen najde, kolik různejch stránek odkazuje na tu tvou a podle toho se to nějak počítá.

Dejv92 řekl(a)...

lol na ty starý stránky to hodnotí celý webzdarma hodnotí to doménu 2. řádu takž hodnotu celých blogů ne jen jednoho...