19.8.07

Grand Prix 2007

Tak mám za sebou další security brigádu. A to opět Grand Prix, stejnou brigádu jako loni (viz zde a zde). Ten čas ale frčí. Tentokrát jsem šel jen na neděli, protože mám jinou práci (programování) a nechtěl jsem celej víkend "proflákat".
Protože už všechny nejzajímavější pozice u bran (trhači lístků) byly od pátku vybraný, dostal jsem celkem neatraktivní místo - hlídání plotu. Češi a Slováci jsou nejspíš zvyklí neplatit, cizinci se přes plot nesnažili. Nejspíš přijeli s tím, že si lístek koupí a nedoufali v to, že se jim povede někde přelézt a nebo taky ne a budou mít z Velké ceny prd. Dostal jsem ale divácky celkem atraktivní místo u tribuny G, viděl jsem dobře na dráhu. Motorky mě sice vůbec nezajímají, ale můžu říct, že jsem viděl skoro vše. :)
Ceny potravin se zvedly oproti loňsku o cca 5 Kč, takže pivo za 50 Kč, cola za 45 Kč.
Na konci jsem ještě "bránil" jeden stánek, přes který neustále procházel desetitisícový dav (bylo tam tak 141 tisíc lidí, odcházelo to všecko v jedné velké tlačenici stylem krok-sun-krok asi tak hodinu), tak jsem ty nezdvořáky směroval tak, aby chodili okolo stánku a ne přes něj. Tolik nevraživých pohledů na mě snad nepadlo za celej život. :-D
Na konci jsem se bavil s jinýma securiťákama. Říkal jsem, že jeden Slovák tam chtěl přelézt plot, nabízel mi 200 Kč, když ho nechám a já ho nenechal. Tak se na mě jedna slečna-securiťačka udiveně podívala, proč jsem to jako neudělal, že ona si takhle na bráně přivydělala 3 tisíce. Že by poctivost a čest bylo už něco zastaralýho? Doufám, že ještě ne.
Nazpátek byla strašná zácpa, náš autobus měl asi 50 minut zpoždění, tak jsem nastoupil do jedné kyvadlovky a svezl se do Brna a pak domů, hned jsem vlezl do vany, mám spálenej obličej, krk a ruce, být v takovým vedru celej den v černých hadrách je snad i zdraví nebezpečný. :-)

A ještě nějaká ta fotečka:
dva páni na motorkách

zase nějací dva páni na motorkách + policejní fáro

jenom jeden pán na motorce

jeden a půl pána na motorkách

moc pánů čumících na jiné pány na motorkách

A to je všechno, přátelé. Za rok snad zas.

3 komentáře:

Elissa řekl(a)...

No pěkný :o)) A já jsem si to oddřela u nás na Mlejně... Tolik ubytovaných cizinců a tolik nádobí.. tfuj :oP

m1c4a1 řekl(a)...

Seš taková princezna ze mlejna, jo? :-) Aspoň sis vydělala hodně peněz. :)

Elissa řekl(a)...

no, princezna taky.. ale když jsem tam přišla, tak šéfkuchař pronesl památnou větu: "Éliška ze mlejna" :oD (a těch peněz teda moc nebylo.. ale nechci si stěžovat, alespoň něco :o))