6.8.07

Posilka

Tak jsem se rozhodl začít chodit do posilovny. Částečně proto, že chci nabrat nějakou sílu a kondici kvůli kickboxu, částečně kvůli tomu, že 1x týdně sport je málo a částečně taky proto, abych vypadal trochu líp.
Začal jsem chodit do té "naší" posilovny na Cejlu, kam chodím na kickbox. Lidi i atmosféru už tam znám, tak se tam necítím tak cize.
Koupil jsem si permanentku na 10 vstupů, protože tak mám aspoň nějakou motivaci, že to musím "vychodit". Motivace je podle mě v posilovně nejdůležitější - chodit pravidelně zvedat nějaký železa není dvakrát zábavná činnost. Časem, jak si na tu pravidelnost člověk zvykne, tak už bez toho nemůže být... ale k tomu se teprve musím propracovat.
Chtěl bych chodit v pondělí a ve středu, ve čtvrtek mám kickbox. Třikrát týdně myslím, že je to vyhovující.
Tak držte palce, ať vydržím co nejdéle. ;-)

Žádné komentáře: