5.11.07

A cvičím a makám a nestíhám

Vždycky jsem si přál dělat nějakej ten sport, protože sedavá práce informatika může být nebezpečná nejen mé vizáži, ale i mému zdraví. Rozkydlej tlustoprd s atrofickýma údečkama je to nejhorší, co by se mi mohlo stát. :-)
Poslední 2 měsíce jsem se ale dost překonal a zvykl jsem si chodit pravidelně cvičit. To "zvykl jsem si" je podstatný, protože člověk to musí brát jako součást svýho života, kterou dělá rád, ne jako věc, kterou dělá z nutnosti. To pak hned odchází motivace pokračovat.
Momentálně to vypadá tak, že chodím v pondělí, úterý a ve středu do posilovny; v to úterý a středu tam skočím rovnou po škole, takže to není nijak časově obtížný, že bych musel kvůli tomu extra vyjíždět z domu. Ve čtvrtek mám kickbox, který se tento týden rozšířil i na sobotu! Takže 2 tréninky kickboxu týdně, tak jak to bylo kdysi dávno na začátku, slááva!
Celkově tedy tak 4-5x týdně mám trénink, což myslím, že je ucházející. Pravda, na mé postavě to asi moc znát nejde :-D, ale dělám to, že mě to baví - člověk se pak cítí příjemně unaveně s dobrým pocitem, že něco udělal pro svý tělo. Pokud teda nejdu jak v sobotu z tréninku 2 kilometry pěšky a nepajdám na obě okopaný nohy. :)
Pravda, blíží se období projektů a zkoušek, tak to možná budu muset trochu omezit, přece jen toho mám dost. Ale pokud mi to vydrží, budu jen rád. :-)

Žádné komentáře: