20.7.08

Malování domu

Dnešní víkend byl zasvěcen malování domu. Pravidelní čtenáři ví, že se nám povedlo (díky vadnému bojleru) vytopit a promáčet stěny po celém horním patře našeho domu. Zdi již proschly a ani nebylo moc poznat, že se tu nějaká katastrofa udála. Každopádně fleky tu byly stále a proto jsme se rozhodli, že vymalujem.
Malovaly se 3 místnosti - v pátek se dělal můj pokoj, v sobotu obývák a v neděli bráchův pokoj. Nejvíc času nezabralo samotné malování, ale stěhování nábytku a uklízení nehorázného bordelu, co přitom vznikl, vysávání, utírání prachu, čištění koberců, záclon, oken, vyhazování starých věcí a oblečení, utírání barvy - prostě takovej generální úklid. Trocha barvy mi ještě zbyla, tak jsem se rozhodl vymalovat i záchod a koupelnu.
Malování se zúčastnila téměř celá rodina, přece jen toho bylo hodně (a ještě to není komplet, brácha se rozhodl udělat si novou podlahu, takže není sklizeno).
Ale konečně je zas na pár let klid. Z původní žluté barvy mám nyní bílou, přece jen je to praktičtější (barva prosvítá a tak se musí při změně barvy dávat více vrstev, barva je navíc dražší), domeček je čistej, jak nebyl snad od dob, co byl postavenej.
Jo a na poslední fotce je idylka, kterou jsem trávil večer po úklidu - ke štěstí mi stačí zásuvka, židle, switch, pár kabelů a notebook. :-)

Žádné komentáře: