24.12.06

Co jsem dostal k Vánocům

Abych nemusel vypisovat každýmu dokolečka, co jsem dostal, tak to tady pěkně shrnu a přeberte si to. :)
  • podložku pro myš se 4 USB 2.0 hubama
  • lampu do pokoje, konečně tu nemám tmu
  • novej batoh, protože starej se mi trhá, je rozbitej zip a tak
  • ručník made in Czech republic
  • sprej, abych nesmrděl
  • chňapky k troubě, protože ty současný jsou potrhaný
  • mikinu s drakem, kterou jsem si sám koupil a co se mi líbí (což je u oblečení výjimka)
  • trencle, abych nechodil naostro
  • 7 párů ponožek, abych jich měl ve skříni ještě víc
  • sportovní soupravu, abych vypadal jak frajer
  • sadu kapesníků, abych měl do čeho smrkat
  • pyžamo, aby se mi dobře spalo
  • pětistovku, abych si mohl koupit jídlo a neumřel hladem
  • hygienickou kabelku Adidas (rozuměj kabelku na hygienický potřeby), abych s tím mohl machrovat v po těláku ve sprchách
  • ňáká vymakaná žiletka na holení Wilkinson Sword Quattro
  • pěnu na holení, abych to nedrhnul nasucho
  • mýdlo, který už mám doma dvakrát, abych se sebe mohl smývat špínu
  • 2x bramborovou kaši v prášku, protože ji mám strašně rád
Celkem spokojenost, holt už jsem si nějak zvykl, že hračky dostávat nebudu, takže mě z Vánoc těší spíš to, že se celá rodina sejde, pokecá, když vidím radost, kterou jsem udělal svým dárkem a tak... Prima Vánoce. :-)

Žádné komentáře: