29.12.06

Kterak to mají holky na FIT VUT lehčí

Možná jste si všimli mého předchozího skuhrání na náročnost školy, kam chodím. Škola je technického typu, tak tam při přednáškách není ani na co koukat, to znamená nejsou tam skoro žádný holky. V prváku na bakaláře, když jsem začínal, tak tam bylo myslím 7 holek na 450 lidí. Teď je na magisterském oboru 5 holek na 300 lidí.
Škola se nejspíš snaží nalákat zástupkyně ženského pohlaví, jak se jen dá. Nedokážu si jinak vysvětlit tu pozitivní diskriminaci, kterou teď zavedli:
Zpráva ze studentské unie:
Dívky studující na FIT mají šanci získat velmi lukrativní stipendium ve výši 5000 eur, pokud dosáhnou studijního průměru nižšího než 2.00. Více informací na www.google.com/anitaborg-europe/, http://www.anitaborg.org/index.php. V případě potřeby se můžete obrátit na oddělení vnějších vztahů FIT (paní M. Studená a pan prof. Jan M. Honzík).
Má to sice háček, že
Candidates must:
* be a female student entering her final year of a BSc, or enrolled in an MSc or PhD programme (or equivalent) in 2007/2008,
(přeloženo že musí být v posledním ročníku bakaláře nebo v magisterském či doktorandském studiu) ale i tak je to prostě nefér.
Dále mě o zvýhodňování holek přesvědčil tento vzkazu od jednoho spolužáka, co chodí o ročník níž:
kazopadne na fitku je nadrzovani zenskejm vic nez enormni. je jich tam malo a chtej si je udrzet. z osobni zkusenosti vim, ze kamoska, co ode me opisovala na IZP (opsala to do puntiku) potrebovala 36 bodu na E, ja 20. ja to nedal, ona ano. preekcal sem ji, sla za doktorantem se na tu pisemku podivat a kdyz mi pak rikala, ze tam nebylo opraveny ani hovno, ale v hlavicce bylo napsany 36b (na rovnejch 50) tak mi bylo na bliti...

No co, musím zatnout zuby a nějak se tím prokousat, teď se šrotím na teoretickou informatiku a vím, že to na první pokus prostě nedám, to nemám šanci se naučit... cca 30 bodů z 60, kde to mám nabrat?? Když jsem viděl zadání, tak se mi protočily panenky, rozuměl jsem v těch větách tak leda spojkám a předložkám. Holkám se možná protočily panenky taky, ale svoje mají víceméně jistý. Ach jo.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

V tomto mas pravdu. Holkam se na FITu hodne nadrzuje, jen se o tom nemluvi. Holky se z FITu zkratka nevyhazuji. Preci plati "Holky FITu sluzi, FIT slusi holkam!" ...