3.12.06

Arena cup

Včera jsem se byl poprvé podívat na zápasy v kickboxu - soutěž pro začátečníky (do 5 zápasů) Arena cup.
Ulici Božetěchovu jsem ráno o půl deváté našel hned, protože mám kousek od ní školu. Chvíle čekání a za chvíli začaly zápasy. Nejprve malý děcka v light contactu. Celkem mě překvapilo, jak se ti malí prcci dokážou bít. :-) Postupně se úroveň zvedala, ke konci, co jsem tam byl (asi tak do půl šesté večer), už tam byly full contact souboje ve váhové kategorii nad 80 kg, to už byl nářez. Neviděl jsem ale bohužel zápas večera - K1 match mezi J. Rácem a A. Hunanyanem, který byl uváděn na plakátech k události. Byl jsem holt už z toho celodenního stání moc unavenej.
Celkově mě to nadchlo, za půl roku si asi zkusím light contact (nějak začínat musím, nepůjdu si přece zlámat hnáty hned do full contactu :-). Je fakt, že s tím mým jedním tréninkem týdně moc velkou konkurenci nenadělám, ale aspoň to zkusím.
Trošku zklamala ale organizace, byl jsem tam mimo jiné s kámoškou Kristýnou, která měla zápasit; původně se řeklo, že pro její váhovou kategorii není soupeřka, pak se v ringu zvolalo nečekaně její jméno, který jsme kvůli špatné aparatuře neslyšeli (a i kdyby, tak by se nestihla během 1 minuty připravit), potom měla aspoň jeden exhibiční zápas s o 10 kilo těžším chlapem. :) Ten ji vůbec nešetřil, i když to byl light contact, nakonec vyhráli oba dva. :-)

Jinak se mi to mooc líbilo, hezky strávená sobota. Špatná organizace, hotelový ceny (3 deci džusu za 28 Kč - zdravím SonjuX :-D), přecpaná hala (prý tam bylo 125 zápasů oproti loňským 50), ale celkově dobrej zážitek s partou z kickboxu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hurá!!! :-D