19.12.06

Vánoce? Cože, už?

Od doby, co si žiju doma sám, začínám mít problém s časem. Prostě nevím, kdy má kdo svátek, narozeniny, kolikátýho vůbec je a co mě čeká. V pondělí jsem takto zmeškal půlsemestrální zkoušku z inteligentních systémů, vůbec jsem nezaregistroval, že je. A když jsem to zjistil, měl jsem necelou hodinu na to, abych se na ni dostal do Brna, což bylo nemožný. Stejně tak se tu najednou objevily Vánoce - najednou jsou tu, teď se dívám - za 5 dní vlastně!!
Dnes jsem si ve svém školně nabitém programu vyrazil do Brna, abych si zašel pro řidičák a nakoupil u toho nějaký ty dárky. Ježíšek prý stávkuje, tak musím zatím kupovat dárky já nebo co... Řidičák jsem dostal hned, je hnusně růžovej, ksicht tam mám černobíle a vůbec je to škaredá kartička, hlavní je, že ho mám.
Pak jsem se vydal do Vaňkovky, původně jsem si chtěl koupit svetr, ale zvrhlo se to v nakupování věcí pro jiné. Je těžký vybrat něco originálního. Mýdlo, šampón, deodorant a podobný blbosti kupuje brácha pořád, tak je třeba u toho zapojit hlavu. A taky vzít v potaz obsah mojí peněženky, jako chudej student nemůžu kupovat věci za tisíce. No stejně tam padlo tak 1500. :-/ Snad se mi to na Vánoce vrátí na ponožkách! Ale ne, nevadí mi, že jsem ty prachy utratil (co bych s nima dělal? :), hlavní je, aby měli ostatní radost. Nelíbí se mi právě moc takový to "tady máš 500 Kč a něco si k Vánocům kup" a je to odbytý. Vánoce nejsou o tom, že nutně musím něco koupit, ale že si vzpomenu a udělám někomu radost.
Chodil jsem tam a zpátky, pak ještě do Tesca a vybíral jsem... všude plno lidí, nedivím se, že někomu to leze na nervy. Já jsem si to nakupování ale užíval, občas mě teda štvalo, že jsem musel čekat,než se uvolní nějaká chodbička v obchodě, abych mohl jít dál, ale nic hroznýho, co by mi hnulo se žaludečníma vředama, to nebylo.
Trošku mě pak zaskočilo a pobavilo, když jsem viděl dole pod Tescem bandu hnědočechů, jak nabízí parfémy značky Hugo Boss, Lacoste, Dolce Habana aj. za levnou cenu cca 300 Kč. I mě zastavili, jsem tam mě v obou rukách igelitky, na zádech baťoh a že nemám peníze, že už jsem všechno utratil... "Ale ne, máš peníze! Jsou Vánoce, uděláš tím někomu radost, pro tebe jen za 300 Kč" "Nemám!" "Tak za 200 Kč." "Já fakt nemám peníze, všechno jsem utratil!" "Ta si řekni cenu" a strčil mi to do igelitky... Jsem mu to vrátil a dal pokoj, udělal jsem 5 kroků a skočila po mně jiná spoluobčanka s parfémama. :-D No hrůza a kdoví, co v těch krabičkách vůbec bylo, nerad bych z ní pak vybalil šutr.
Teď už dárečky nakoupený mám a vzhůru na programování, vánoční prázdniny jsou už čtvrtý rok ve znamení zběsilého kodění.

Žádné komentáře: