18.2.07

Terarijní trh 18.2.

Před chvílí jsem se vrátil z terarijního trhu, který byl v Brně na BVV. Původní cíl - koupit Heteroscodru maculatu - se změnil ve velké nákupní orgie. Heteroscodru nakonec nikdo neměl, jen jeden chlapík, co ji měl na seznamu, si ji zapomněl vzít s sebou. :-/ Tak mi dal na sebe email a že mu mám před další burzou napsat. Od jinýho chlapíka, co spravuje stránky http://www.arachne.wz.cz, jsem koupil celkem zalevno (250 Kč) hned 4 pavouky! :) Jsou to tito:
  • Psalmopoeus cambridgei (3. svlek)

  • Poecilotheria fasciata (1. svlek)

  • 2x Hysterocrates gigas

Dál ještě knížku "Krasavci s chlupatýma nohama", lignocel, terárko, výhřevnej kabel a 2 krabičky cvrčků. Trh byl celkem v pohodě, pokochal jsem se tam pohledem na spoustu jiných zvířátek - hadi, ještěři, gekoni, žáby, želvy, chameleóni, nesčetně brouků, švábů, obřích plžů. V tom se vůbec nevyznám, ale minimálně se na to dívá hezky. Jo a nehorázně moc lidí tam bylo, ani procházet se pořádně nedalo.
Cesta domů byla trochu svízelná, celou hodinu jsem s nimi byl na mrazu a bál jsem se, aby jim to neublížilo. Naštěstí přežili.
Snad se jim u mě bude líbit. :-)

Žádné komentáře: