9.2.07

TIN nevyšel :-(

Tak jsem ke svému zármutku zjistil, že jsem neudělal teoretickou informatiku (TIN). Na jednu stranu jsem rád, že jsem udělal masakrózní matematický struktury v informatice, ale když už, tak jsem chtěl udělat i TIN. Nevyšlo. Sice jsem se na to učil ve zkouškovým jak blbej, proseděl přes 30 hodin čistýho času u záznamů přednášek, bylo mi to houby platný. Holt za rok znova. To už budu mít nějakej základ, tak to snad půjde naučit snadněji, hlavně si musím stihnout zapsat seminář teoretické informatiky, kde se počítají ty příklady, tím bych nabral nějakou praxi. Případně si sehnat doučko; Mirko, našel jsem ti konkurenci! :D
Z poslední zkoušky jsem dostal jen 19 bodů z 60 možných, potřeboval jsem 27. Naschvál jsem se byl podívat, co tam mám blbě, protože jsem si v tom celkem i věřil, osobně jsem cítil, že jsem tam toho napsal víc jak na 1. a 2. termín, ale zdání očividně klame. Příště na otázky "jak se cítíš, žes to napsal" neodpovídám. :)

Ostatní předměty jsem teda dal, průměr 2,333, jsem 14-tej z 28 v oboru, krásnej střed. :))

Žádné komentáře: