11.12.07

Jsem "všímavec"

Tak jsem si zkusil jeden anglický psychotest, přišel mi celkem podrobnej, cca 45 otázek (no minimálně toho bylo 9 stran :-) a výsledkem byl tady ten pěknej rámeček do bloggeru, tak proč to sem nedat. :-)
BTW pokud to zkusíte taky, tak vězte, že na konci to po vás bude chtít registraci.





Take this test!


People who are Perceivers are experts on what makes people tick. Without ever being bossy, they use their refined gauge on people to make good decisions about who to trust. They can tell who's the real deal and who's bluffing, and others would do well to take their lead in matters of personal judgment. Because their judgment is so keen, they generally truly trust the people in their network because their selection process is so thorough.


Takže jsem "nějakej" všímavec asi... celkem to na mě sedí. I když bylo mi řečeno, že tato moje povahová stránka, co mi vyšla v testu, se neukazuje všem, tak nevím. :-)

Aktualizace
Nějak jsem těm testům propadl a dělal si další a další, ty PhD-certified testy mi přijdou celkem zajímavý. Můj profil s výsledkama všemožných testů, co jsem zkusil, je zde.

Žádné komentáře: