28.12.07

Vánoční "prázdniny"

Je noc, pomalu se chystám po dnešním perném dni spát, ale ještě mi trocha životní síly zbývá, tak napíšu do blogu. :-)
Sice už jsou 4 dny po Vánocích, ale trošku volna se mi dostalo až teď. Moje Vánoce jsou, jako už 4 roky předtím, ve znamení psaní projektů. Škola nás holt nešetří. Během vánočních prázdnin jsem stihnul dopsat semestrální projekt, z kterého budu další semestr dělat diplomku. Týká se to detekce P2P provozu na základě modelu chování, pomůžu si tam neuronovýma sítěma; sám jsem na to zvědavej, jak to půjde. Bohužel to není všechno. Do 31.12. do půlnoci musím udělat pexeso v GTK. Ten vnitřek jsem si naprogramoval a teď mě čeká učení se GTK, abych to mohl nějak hezky zpracovat. A 1.1 další úkol a hned nato obhajoby a zkoušky... no, však se mrkněte sami. :-)
Nakupování dárků jsem tedy jako každý rok provedl tak půl týdne před Štědrým dnem, i tak bylo všude nehorázně plno a v malých obchůdkách jsem se šinul stylem krok-sun-krok. Ale co, jeden den v roce se to dá vydržet. :-)
Vánoce byly klasicky v rodinném duchu, neklasicky snad poprvé mimo dům, bylo to ve Šlapanicích u mamky. I dárky byly klasický - ponožky, trencle, nějaká ta mikina, boty, dežodorant a mýdlo. Naštěstí jsem nedostal jako každej rok žiletky na holení, protože je mám ještě z loňska. :-)) A ještě pár dalších věcí, nemá cenu vyjmenovávat všechny. Vánoce už ale pro mě nejsou jako zamlada, kdy jsem byl jako děcko středem pozornosti a dostával jsem nejvíc dárků. :-) Tato role přešla na bráchu, kterýmu je teď 10 let. Nebo už 11? Sakra, to letí. :-) Víc si vychutnávám tu vánoční atmosféru a pohodu, než samotný dárky, holt stárnu. :-)
A venku je pěkně pod nulou, zamrzl ten náš rybníček a já na něj nemůžu jít, protože mám moc těch projektů. :-( Snad vydrží led tak do půlky ledna, si chci jít taky zajezdit. Sportu mám teď opravdu málo, jsem rád, když 1-2x týdně vypadnu aspoň na ten kickbox. Ale každej rok se to zvládlo, tak se to zvládně i letos. Tento rok bude možná poslední školní, pak už mě bude čekat jen práce a práce... ještě budu rád vzpomínat. :-)
Tak a už valím spát, zítra mě čeká zas programování a pak trocha toho kickboxu, tak ať jsem čilej.

Žádné komentáře: