5.12.07

Malá noční siesta

Já ten notebook prostě miluju. Ležím si tak v posteli, prohlížím Wulffmorgenthalera, všude klid a ticho, duševně jsem po dnešku spokojenej, že jsem celkem úspěšně udělal úlohu do TIN a získal z jiné úlohy plnej počet bodů, prostě lebedaa! Zkouším si signál wifiny, kde až mám dosah a připojím se minimálně po celým 1. patře. Už se těším na odpolední pauzičky venku na balkóně, až bude teplo. :-) Nic mě neruší, nikdo nevolá, SMSky nechodí, na jabberu, ICQ ani jinde po netu nikdo není...
Pomalu se blíží Vánoce, většina lidí to vidí jako měsíc zmatku a spěchu, já to nijak nehrotím, dárky většinou kupuju až poslední týden před Vánocema a tak se v nákupních střediscích nestresuju. Když už jsme u dárků, tak si mám vybrat od babičky brašnu na ten noťas, že to budu mít na Vánoce... je to fajn, ale na druhou stranu to ztratí to kouzlo překvapení. Pak jsou ty Vánoce spíš jen o zdvořilostním dávání dárků, není to ono. Na druhou stranu dostat třeba knížku o orchidejích nebo pletenej nerdovskej svetr by mě taky nepotěšilo... člověk si nevybere. A tak mohl bych dávat za okno ty přáníčka jak za mladejch časů. :-D
Zítra mě čekají cvika z jednoho předmětu, měl bych na ně jít, protože se tam bude ukazovat práce s nějakým nástrojem, s kterým se bude dělat další projekt, tak ať na to pak nečučím zase. :-) Co se projektů týče, tak by to chtělo taky popohnat - do cca 2-3 týdnů musím udělat 3 projekty. Nejtěžší bude asi pexeso (v GTK+?), pak nějakej ten datamining v SAS a demonstrace Lorenzových rovnic v Javě, ale to se nějak zvládne. Vždycky se to zvládlo! :) Ony do toho padnou ještě další menší úkoly, ale co už.
Zítra bych taky chtěl konečně jít do posilky, to cvičení poslední 2 týdny nehorázně flákám! Před 14 dny to bylo kvůli návalu projektů a půlsemestrálek, teď to bylo částečně kvůli nachlazení, částečně proto, že se mi absolutně NIC nechtělo a v sobotu jsem dokonce na kickbox zapomněl! :-[ Takže zítra jdu a basta! Ať nejsu vyžraná dyňa! :)
Další věc, co mě zlobí, je překlad. Prostě ho nestíhám. Přeložil jsem nějaký 4 kapitoly, pak se nahrnuly projekty a ty mají větší prioritu. Snad se na mě v překladatelství nebudou zlobit. Leden bude taky plnej zkoušek, ale myslím, že se mezi nima a hlavně po nich čas najde. To by bylo, abych to nepřeložil!!

No nic, už je pozdě a i když se mi moc spát nechce, tak budu muset tady ten svůj duševní výlev ukončit a zalomit to. Abych zítra na ty cvika i do posilky totiž vůbec došel. :-D

Žádné komentáře: