3.6.07

Můj seznam přání

Rozhodl jsem se udělat si takovej seznam věcí, kterých bych rád chtěl, protože vždy, když nad tím začnu přemýšlet, tak mě nic nenapadá, co bych rád. :-D Třeba na Vánoce, když píšu dopis Ježíškovi, tak vůbec nevím, co si přát. :-D No a samozřejmě když mi budete chtít udělat radost... :-D

  • bezdrátovou klávesnici - abych mohl zdálky z postele sledovat a ovládat filmy
  • reproduktory - minimálně stereo se subwooferem

  • DVD mechaniku - včetně vypalování

  • terárka - tak ty budu potřebovat pořád, sklípkani rostou a potřebují stále další terárka

  • sklípkany - jsou to moji miláčci

  • inteligentní plastelínu - protože ta moje současná už je "vymačkaná"

  • kalendář s Jackie Chanem - protože ten aktuální už mám asi 5 let a začíná se trhat
  • mobil - asi Nokii 6230i, starej mobil už dodělává; zároveň to bude i přehrávač hudby i storage disk

  • tričko s "autentickým" nápisem DÍZL

Žádné komentáře: