18.8.06

Grand Prix -- den první

Před chvílí jsem utahanej došel z prvního dne brigády securiťáka na Grand Prixu na Masarykově okruhu. Dohodil mi to kámoš, každá kačka dobrá, tak proč to nepřijmout, aspoň nebudu zase sedět celej den u počítače. :)
Vstávalo se už po čtvrté ráno, což je na mě, nočního tvora, celkem dost brzo, protože jinak vstávám tak v 11 dopoledne. :) No co, ty 3 dny, co Grand Prix trvá, to ranní vstávání nějak přežiju. V 6 byl sraz před Grand Hotelem na (ha, teď vidím souhru náhod - Grand Prix, Grand Hotel :-), autobus nás dopravil na Masarykův okruh, vysazenej jsem byl s kámošem a dvěma dalšíma adeptama u brány k tribuně A.
Brigáda securiťáka spočívala v tom, že jsme stáli jak pecky u brány a pouštěli dovnitř lidi se vstupenkama, popř. radili, kde jsou další tribuny. Člověk si tak aspoň procvičí angličtinu, protože Čechů tam bylo opravdu málo. Popravdě průměrnej Čech na takovou akci snad ani nemá, nejlevnější vstupenky za nějakých 570 Kč, víkendový, případně nějaký speciální i v hodnotách přes 3000 Kč. No holt když je někdo do těch motorů s kolečkama magor, tak ať si do toho ty peníze vráží. :-) My jsme měli výhled na trasu krytej kopečkem, občas jsem se zašel mrknout, jak to tam jezdí, ale nijak mě to nenadchlo. Že tam jezdí jakejsi žluťásek s číslem 46 mě fakt nebere. :)
Jak čas plynul, tak krom vedra nás začala sužovat další věc: bolest nohou z nepřetržitýho stání. Práci vestoje bych fakt nemohl dělat! Ale nějak jsme to přežili, dojel jsem domů utahanej jak pes, teď se jen najím, jdu spát a zítra ráno zas. Tentokrát tam mám být už na pátou! :'-(

Žádné komentáře: