20.8.06

Grand Prix -- den druhý a třetí

Včera (v sobotu) jsem nestihl napsat, co se dělo další den na Grand Prixu, sem se vykoupal a šel rovnou na kutě, jak jsem byl utahanej.
Druhý den byl o poznání dost živější než pátek, takže se trhaly lístky ostošest, celou dobu se stálo, nic extra se ale nedělo. Večer jsem zase došel domů, prohlídl, co novýho na netu, nachystal jídlo a šel spát, 3,5 hodiny spánku je málo, ale bohužel nic lepšího nebylo.
Vzbudil jsem se tak tak, málem jsem zaspal. Upocenej jsem doběhl na autobus, ten se rozjel, ale takovým šnečím tempem, že měl 5 minut zpoždění a nestihl jsem další navazující bus. Tím pádem hrozilo, že mi odjede pracovní autobus. Naštěstí na mě ale počkali, na Masarykův okruh jsem teda dojel. A pak zase stání a trhání a kontrolování lístků... k tomu všemu jsem si v ranním spěchu zapomněl vzít pití, tak jsem tam sháněl něco, čím bych se mohl celej den zalívat. Sehnal jsem láhev s vodou; kupovat tam za ty jejich "lidový" ceny se mi fakt nic nechtělo - pro představu 0,5 litru piva za 45 Kč, další jídlo třeba klobása s rohlíkem za 60 Kč, Coca-Cola za 40 Kč. Pro běžnýho Čecha ta akce fakt nebyla. Koneckonců většina lidí tam byli Němci.
Po finále jsme to zabalili a jeli domů. K završení vší mé smůly jsem v autobuse usnul a spadly mi sluneční brýle, který jsem tam pak zapomněl. Naštěstí jsem sehnal kontakt na toho řidiče a můžu si je vyzvednout. Doufám, že mě už další smolnej zážitek dneska nepotká... třeba že se vyhodí pojistky těsně před odesláním tohoto příspěvku. :-)

A teď jdu dát nohy nahoru a RELAXOVAT!

1 komentář:

m1c4a1 řekl(a)...

A tady tomuto člověku jsem trhal lístek. :-D Kdybych jen tušil... :-)