17.7.07

Moje prázdniny

Tak už je za mnou půlka července, jako vysokoškolák mám však prázdniny od června, takže si užívám už dlouho. A jak?
Prázdniny bych měl mít převážně pracovní. Bohužel tomu tak není, leze na mě strašnej KOPR (= kurevský odpor k práci). Během června jsem překládal, tentokrát manuál k nějakému balicímu stroji, poté návod k obchodní váze. Potom se našla brigáda "mých snů" - konečně nějaké programování! Peněz za to zas tak moc není, jsme na to 3 a máme to mít hotovo do začátku září. Programuje se v C++ (mám nějakou averzi k programování v PHP, to dnes dělá každej moula, navíc PHP jako programovací jazyk je celkem humus). Bohužel jde převážně o aplikaci ve Windows a v MFC, takže jsem musel stáhnout z MSDNA nový (a legální!) Windows XP a Visual Studio 2005; naštěstí moje část projektu se týká serveru běžícím na Linuxu, takže to tak strašné nebude. Má to komunikovat s PostgreSQL databází, takže jsem se naučil s ní, dále použiji Boost a asio, celkem užitečné knihovny, jejichž znalost se mi určitě do budoucna bude hodit. Jde mi u tohoto projektu hlavně o zkušenost s komerčním programováním, reference a praxi. Do životopisu se to pak bude hodit. Po prázdninách bych si rád koupil notebook (za 20-25 tisíc), můj současný cca 6 let starý počítač už začíná pomalu odcházet, navíc mobilita se mi bude hodit... takže vydělávám jak šroubek. :-)
V neděli mě čeká security brigáda na koncertu Rolling Stones tady v Brně. Jsem na to celkem zvědavý, doufám, že nedostanu fleka někde na parkovišti, kde budu celou dobu sám. :)) Díky bohu se má zhoršit počasí, takže nebudu chcípat v nějakým nehorázným vedru, máme být celí v černým.

Co se nepracovních aktivit týče, tak moc jich není. Před 2 dny jsem byl konečně na koupáku ve Slavkově, jezdíme tam s bratrancem každej rok, je to taková naše klasika. :) Jako jet 13 km na kole a pak se ponořit do té studené vody, to je lahůdka! :) Žádnou dovolenou nebo tak něco neplánuju, přemýšlel jsem o jednodenním výletě do Prahy, ale jestli nebude za kým, tak to nemá cenu. Památky mě neberou a už jsem je párkrát viděl. :)
Taky jsem si chtěl udělat v srpnu výlet na kole do Biskupic, které jsou cca 50 km od nás a kam jsem zamlada jezdíval rok co rok. Teď už tam nejedu, ale bratranec ano, tak se tam za nima možná jen tak na 2 dny stavím, uvidíme. Co se ale dívám na stav mého kola z Tesca, tak by to mohlo být celkem i riziko. :) Ještě uvidíme podle času, je to poslední týden v srpnu a jestli bude nestíhačka s projektem, tak nepojedu nikam.
V srpnu by taky měla být další terarijní burza, asi koupím nějaké další přírůstky. Chtěl bych se zastavit na 20 sklípkanech, teď jich mám 15. Musím brát v úvahu i to, že až vyrostou, tak budou zabírat víc místa než teď v těch krabičkách. 20 je prostě tak akorát.
Kickbox máme i přes prázdniny, v tom vedru to teď bude zabiják, ale nevadí, hlavně, že cvičíme. Chtěl bych začít (konečně!!) chodit do posilky, protože jeden trénink týdně je málo, chybí mi ten pocit, kdy je člověk pořádně procvičenej.

Jinak nevím, co dál... budu koukat na filmy, občas nějaká ta pařba, oprášení známostí, které jsem rok neviděl... uvidíme.

Žádné komentáře: