28.7.07

Twitter

Možná se některým z vás bude hodit aplikace, která dá ostatním vědět, co právě zrovna děláte. Touto (webovou) aplikací je Twitter.
Setkal jsem se s tím už dřív, ale měl jsem k tomu takový odtažitý pohled. Říkal jsem si, k čemu mi to bude, stejně mě brzo přestane bavit stále psát, co dělám. Nakonec ale zvědavost zvítězila poté, co jsem se dozvěděl, že existuje možnost vložit kód Twitteru přímo na blog. Vidět ho můžete tady vpravo nahoře.
Twitter je sice webová aplikace - co děláte, vkládáte do formuláře na stránkách Twitteru. Ale existuje jedna moc prima věc - přidáte si jabber účet twitter@twitter.com do svého seznamu uživatelů a co "mu" napíšete, to se objeví na Twitteru (v mém případě tady na blogu).
Další funkcí Twitteru je možnost sledovat kamarády, buď opět na stránkách a nebo vám to může chodit do IM klienta.
Tak uvidíme, jak mě to bude bavit, jsem asi virtuálně exhibicionistický typ. :-D Záporem Twitteru podle mě může být ztráta soukromí a zneužívání těch informací ("jsi říkal, že nemáš čas a místo toho sis hrál nějakou stupidní hru!"). Uvidíme, kdyžtak o tom pak napíšu. :-))
Jinak můj profil je http://twitter.com/m1c4a1.

Žádné komentáře: