28.8.06

Nestíhám!

Uuf, posledních pár dní je toho na mě moc, celkem fofr. Minulý týden jsem si konečně chtěl zajít k doktorovi pro nějaký potvrzení kvůli autoškole (dnes se mi zdál sen, že za to bude chtít 3000 Kč, no snad to taková pálka nebude :-), částečně kvůli mé lenosti a částečně kvůli překladu jsem se k tomu nedostal. Překlad - to je oč tu běží. V pátek jsem dostal jeden, co musel být do večera hotovej, tak jsem dřel jak šroubek, abych vše stihl. V sobotu se uklízelo, naši se měli vrátit z dovolené, potom se šlo gratulovat dědovi k narozeninám a zbytek odpoledne jsem čekal, co mám vlastně překládat. Nic nedošlo (to až pak večer, kdy jsem nebyl doma), šel jsem po 3 týdnech mezi lidi zapařit, vrátil jsem se společensky unavenej a celou neděli jsem prospal. Večer jsem se dozvěděl, že mi k překladu, co má být hotovej do této středy, poslali ještě jeden, co měl být hotovej do nedělního odpoledne. Hezký, cestovat v čase ještě neumím, tak jsem to nějak domluvil a překládám to dnes v pondělí. Bylo toho "jen" 8 normostran do češtiny, takže za 5 hodin hotovo. Jaksi jsem ale ještě teď ve 3 odpoledne neměl ani ten blbej oběd, jen abych to stihl. :-] Zítra se vrhnu na dalších 18 stran textu... tedááá, já budu bohatej! :-> No budu to potřebovat kvůli autoškole.
Taky musím konečně jet do Brna vyzvednout bráchův mobil z opravny, večer mě čeká thaibox, do středy má být přeloženej ten další text, ve čtvrtek pojedu (na úkor tréninku :-/) dělat zas securiťáka na koncert Čechomoru. No je toho dost. A to se chci konečně začít zas trochu věnovat počítačům, naučit se Javu, myslel jsem, že o prázdninách někam vyrazím a zatím jsem furt jak pecka doma... Chtělo by to trochu zvolnit.

Žádné komentáře: