31.8.06

Tak jsem se vrátil z tréninku...

Tak jsem konečně doma, baštím chleba se sýrem a píšu blog.
Dneska to bylo pohodový - dopoledne jsem přeložil poslední část toho jednoho překladu, je snad na pár dní klid. S menšími komplikacemi jsem to odeslal (zřizovat si kvůli tomu další emailovou schránku, protože žádná freehostingová neposkytuje podporu pro větší přílohy, grr. Už ať jede zas schizofrenia.org, kde jsem měl ssh účet, mailbox...), naobědval se, přečetl si kus toho novýho Spider-mana, co jsem si koupil (ÁÁÁCH!), zabrousil netem a už jsem se chystal na večerní trénink.

Nevím, jestli jsem to tu už někde zmínil, ale dělám thaibox. No, spíš kickbox, jak se to vezme. Oficiálně je to sebeobrana, původně ženská sebeobrana. :)) Dostal jsem se tam, protože mě tam pozvala kamarádka, co to už nějakou dobu dělala. Je to ale i jediná holka, co tam chodí, jinak je to tam samej chlap. :)) Takže to přídavný jméno "ženská" z té sebeobrany vypadlo.
Pravidelný jádro tvoří 3 lidi + trenér, občas se na nás někdo dojde kouknout, někteří se tam nahodile objevují dál, holky ale dojdou jednou a hotovo. Je to prostě dost náročnej trénink a teď nemyslím nějaký boxování, ale už ta zahřívací rozcvička a tak. Ono když někdo nemá výbavu (chrániče, rukavice), tak stejně sparring (= tréninkový souboj) dělat nemůže.
Dělám to chvilku, asi 6 měsíců a máme to 2x týdně. A doost mě to baví, vždycky jsem chtěl dělat nějakej bojovej sport, ale odrazovalo mě víc věcí: za prvé všechny byly všude až večer, za druhé všechno až v Brně a za třetí to stálo na mě moc peněz. Ale teď jsem našel fajn partu lidí, v Brně jsem skoro furt a už mi to ježdění tam nijak nevadí jak "zamlada" a peníze už nějaký mám. Doufám, že mi vydrží nadšení, motivace a finance. :) Navíc je to fajn na kondičku, teď jsem zkoušel a dám 15 kliků na jedné ruce. Nechci být žádná masitá muskulatura, ale prostě takovej ten atletickej typ, to beru! :-)
Už jsme tam měli jako zvláštního hosta mistra světa v kickboxu Lukáše Wolfa, pak i policisty z URNA a chystají se i základy kendo; zkoušíme všechno možný, ale základ je ten kickbox. Děláme i nějaký údery z thaiboxu, ale protože jde o nebezpečnější údery, tak jen minimálně. Thaibox je skoro to samý, co kickbox, s tím rozdílem, že se tam používají navíc kolena a lokty.
BTW teď od září se dělá nábor, takže pokud je někdo, kdo to tu čte, z Brna a chtěl by se přidat, ať se klidně dojde podívat do fitka B5 na Cejlu (více informací o poloze na těch stránkách).
Dnes tam došel jeden novej, co už ale má několik let praxe s taekwondem. No musím uznat, že rozdíl mezi taekwondistou a thaiboxerem je vidět hned - taekwondista je rychlej jak blesk, protože se tam hlavně jede nohama, takže je musí mít pořádně rychlý. A to měl! Zas mají slabinu v boji rukama, na to už tak trénovaní nejsou. Ale zajímavý srovnat síly s někým z bojovýho "oboru". :-)
Po trenálu jsem si klasicky ještě uběhl 2 kilometry (ne, že bych to dělal dobrovolně, holt je tu špatná integrovaná doprava a do té naší díry nic nejezdí a chodit pomalu mě nebaví) a za chvílu se půjdu uložit do pelechu.

Žádné komentáře: