17.8.06

Tak už si taky zakládám blog

Tak a jsem taky na tom Internetu! Ne, sranda... jako každý magor do počítačů jsem i já zaslechl něco o těch blozích (hrozný skloňování, ale zas používání výrazů typu "deníček" se mi taky nelíbí), zvlášť o věhlasném Bloggeru by Google, tak proč to nezkusit. Jako rádobygrafomanská osobnost prostě chci psát. Nevím, jestli to tu někdo bude číst, protože já osobně blogy nečtu a podle anket po netu je čte málokdo, ale kdoví... třeba až se za pár desítek let stanu prezidentem, tak to tu někdo objeví a vydá podle toho mou biografii. :-)
Jak jsem už psal, nějakou dobu na Internetu jsem, takže jsem už článků a webů lidí viděl dostatek a je mi jasná jedna věc: důležitý je obsah. Přemýšlím teda, o čem ten můj blog vlastně bude. Profil už mám založenej (na nové betaverzi bloggeru, díky článku na Živě.cz), teď ho něčím vyplnit. O čem to tady bude? Abych pravdu přiznal, zatím nevím - původním záměrem bylo vyzkoušet si, co je to ten blogovací systém vlastně zač. Myslím ale, že sem budu cpát věci týkající se mýho života, vlastně ano, bude to takovej ten deníček, ač ten výraz nemám jakkoliv rád. Ale nebudu si tady brečet, jak mě nikdo nemá rád a jak mě nechtějí holky :), to můžu jinde. :) Prostě tak nějak o všem. Protože jsem informatik, asi tu bude hodně věcí týkajících se právě informatiky, snad to některé případné čtenáře neodradí. :-)

Tak to by bylo na úvod asi vše; držte mi palce, ať mi motivace sem něco psát vydrží. :-)

Žádné komentáře: