29.8.06

Jsem tak "šikovnej"! :-P

Tak dnes jsem myslel, že udělám výlet do Šlapanic, Slatiny a Brna a vyřeším všecky svoje úkoly, ať to mám za sebou... Měl jsem to pěkně naplánovaný:
  1. Jet vedle do Šlapanic pro pár razítek od doktora kvůli řidičáku.
  2. Jet do sousední Slatiny domluvit se s učitelem autoškoly, co a jak dál, zaplatit mu, předat papíry.
  3. Jet do Brna na Českou a vyzvednout si v jedné kanceláři sluneční brýle, který jsem zapomněl v buse, když jsem usnul při návratu z brigády na Grand Prixu.
  4. Jít bráchovi vyzvednout opravenej mobil.
  5. možná ještě něco, ale teď fakt nevím co :-D
První bod splněn, ani to nebolelo. Jen ty 2 stovky za cca 5 minut... holt doktoři vydělávaj dobrý prachy. :-) Pak jsem volal tomu učitelovi autoškoly, samozřejmě nebyl doma a že ideální bude dojít v pondělí večer v 18:00, kdy mají nějaký školení. To bude na úkor tréninku. :'-( A navíc potřebuje podle novely z 1.7. výpis z trestního rejstříku a pak ještě cosi, no děs běs, to bude zas lítačka.
Mobil jsem taky nevyzvednul, protože jsem si zapomněl vzít ten paragon, s kterým bych se tam prokázal. Takže jsem do Brna ani nejel. Koupil jsem si knížku za další 2 stovky o pravidlech autoškoly a četl si to na zastávce.
Jo a doma jsem se rozhodl podívat po nějakých těch bankovních účtech, aby mi peníze z brigád & spol. chodily na něj. Nakonec jsem se rozhodl pro Gaudeamus2 u Komerční banky. Musím si ještě jít pro potvrzení o studiu, snad to zvládnu bez problémů. :-]

Žádné komentáře: