26.8.06

Naši nejsou doma, tak si "užívám"...

Dnes dojedou po týdnu dovolené naši domů. Z jedné takové rekreační oblasti u Biskupic poblíž Dukovan, kam jsem s nimi po několik let jezdíval i já. Ale už mě to nějak omrzelo, chci trávit prázdniny sám a po svým.

Teď, když se mají vrátit, můžu sesumarizovat, jak jsem tento týden strávil místo hraní ping pongu, plavání v bazénu, chození po lesích, kecání s dalšíma rekreantama a sledováním sportovců. :-)
Celej minulej týden jsem strávil brigádně na Grand Prixu. Pondělí bylo zabitý, nešel jsem ani na trénink thaiboxu, jak jsem měl ztuhlý a namožený nohy.
Pak jsem si zašel s kamarádkou po několika měsících do kina na Garfielda 2. Comicsový stripy Garfielda sleduju denně, tak jsem byl zvědavej na film. Jedničku jsem viděl, nijak mě nenadchla a dvojka ještě horší. Ještě jsme pokecali u džusu a šel jsem domů. Jo - zkusil jsem z výběru džusů krom kokosovýho-banánovýho i rajčatovou šťávu; myslel jsem, že to bude podobně sladký jak všechny džusy ve výběru a ono houby! Byl jsem rád, že jsem ten kečup vypil. :-)
Středu jsem tak nějak prozevlil a přeložil nějakej text, ve čtvrtek opět překlad, zašel na trénink, v noci jsem se podíval na jeden díl seriálu Final Fantasy VII - mohl by to být fajn seriál, ale kdo to má shánět?
V pátek jsem skoro celej den překládal další dokument, nějak se to nahrnulo. Napsal jsem jeden příspěvek na Last.fm o tagování hudby, pokecal s pár lidma na ICQ, začal řešit problém s kódováním MySQL databáze na našem kobylnickým serveru a poslechl několik desítek tracků hudby různých žánrů. Dnes se večer konečně vydám zas trochu zapařit po pár týdnech, co jsem proseděl doma, zasloužím si to. :-)

No nic, sice se mi moc nechce, ale půjdu spát, zítra se mi beztak zas ozvou, abych přeložil pár normostran, musím posekat po týdnu trávník, taky pouklízet, aby naši nebrblali, že je tady stejnej bordel jak před týdnem, vyhodit ten týden starej guláš z ledničky a taak... A to jsem chtěl tento týden začít chodit do té autoškoly, ani nebyl čas (nebo jsem tak línej?) zajít k doktorovi pro to potvrzení o způsobilosti. No sem šikovnej. :-)

Žádné komentáře: