17.8.06

Prázdninová nuda?

Dneska to vypadá, že blogger.com zaspamuju, třetí příspěvek během jednoho dne. :-) Holt se nudím, tak co se trošku nerozepsat.

Dneska je 17.8.,¾ prázdnin v čudu, přemýšlím, jak jsem těch volných dní využil. Od začátku července jsem nikde nebyl, paty z baráku vytáhl tak leda do Brna... a to jsem myslel, že pojedu tam a tam. :-] Na koupališti jsem byl letos 3x, taky nic extra. Prostě prázdniny byly převážně pracovní, flákačský a tréninkový.
Práce - klasicky jako každej rok jsem sekal trávník v travní školce. Spočívá to v ježdění na pojízdné sekačce tam a zpátky po lánu trávy v 30˚C vedrech. 60 Kč/h za to je, opálení zadarmo, blízko domu, můžu na tom dělat kdy chci, ulejt se kdy chci, jsem na čerstvým vzduchu... bych si nestěžoval. :-) Jak to tam vypadá můžete vidět na obrázcích:

Fotky už jsou to starší, teď je ta plocha 3x větší.
Pak se objevila další brigáda jako "dělník komunální údržby", lidově řečeno jsem zametal, hrabal posečenou trávu apod. Naštěstí jen na týden. Nejsem prostě typ, co dokáže celej den stát se smetákem někde, to je o mozek. Potřebuju přemýšlet, dělat něco aktivně hlavou... tam jsem umíral. Navíc za 50 Kč/h, to už mi nestačí.
A do konce roku mám občasnou brigádu jako překladatel technických textů z/do angličtiny. Platí 130 Kč za normostranu, za víkend nepřetržitýho sezení u počítače se dá vydělat nějaká ta tisícovka. Celkem dobrej kšeft.
No a teď se mi ozval kámoš, jestli bych nešel dělat na Grand Prix na Masarykově okruhu přes víkend securiťáka. No proč ne, sice na motorky vůbec nejsem a rozumím tomu jak babička počítačům, ale může to být zajímavá zkušenost. Kdysi jsem díky němu dělal to samý při letošním výročí bitvy u Slavkova, dalo se to. Tak jsem zvědavej... mají být ale vedra a povinně tam musíme nosit černý hadry, dlouhý kalhoty... bude to zajímavý. Hlavně vstávání ráno ve 4 bude pro mě asi smrt! Já, kterej vstávám normálně v 11 dopoledne, mám přehodit svůj zažitej způsob života? :'-)

Dál jsem psal, že mou náplní prázdnin je trénink. Je to trénink thaiboxu (respektive kickboxu, ty vyloženě thaibox údery známe, ale protože jsou nebezpečný a my ne moc zkušení, tak je nepoužíváme), kterej mě náramně baví! :-) Vždycky jsem chtěl dělat nějakej bojovej sport, teď už mám partu lidí, s kterejma můžu cvičit, navíc atmosféra je tam fajn, kamarádská... cvičíme ve Sport Studiu B5, je to tam hezký. Za půl hodiny tam mizím, jen toto dopsat. Po 6 letech gymnastiky a následným nicnedělání je to pro mě balzám na tělo. :-) Jen doufám, že mi to vydrží i během školního roku - tento bude v mým životě jinej, viz nějakej můj budoucí příspěvek do blogu.

Dál mě čeká autoškola - v pondělí bych měl nastupovat k tomu chlapíkovi-učitelovi, tak jsem zvědavej. Bojím bojím, ale zároveň se těším, že už konečně budu mít ten zatracenej řidičák, všude to chtěj. :-P Slušnou sumu za to chtějí, 7200 Kč + 700 Kč za zkoušky. No co už, teď jsem si vydělal, jsem "bohatej", tak to vrazím do něčeho rozumnýho.

No nic, jdu se připravovat na ten trénink, ještě musím předtím zajít bráchovi reklamovat mobil, tak ať to stihnu.

Žádné komentáře: