7.11.06

Autoškola v kapse!

Hmm, tak tudle srandu píšu podruhé, protože se mi to zas v půlce psaní seklo. :-(

Dneska jsem došel domů vysmátej jak sluníčko, protože se mi podařilo udělat druhý pokus ze závěrečných jízd v autoškole. Za opravnou zkoušku jsem zaplatil dalších 800 Kč; 400 Kč jde magistrátu a 400 autoškole, instruktor mi dal ještě jednu půlhodinovou jízdu "zdarma", protože mu to přijde jako dost peněz za nic, tak abych si to jen oživil.
Zjistil jsem, kde jsem udělal minule chybu, díky které mě vyhodil. Bylo to na obrázku zde, přímo uprostřed na té křižovatce. Přijížděl jsem z Geislerovy na křižovatku se Šámalovou, tam jsem odbočil doleva a vyjel jsem dopředu, zapomněl jsem se však podívat hned do navazující ulice Na Lukách, jestli něco nejede. Takže jsem si teď dával na podobnou chybu pozor, jel jsem tak o 10 km/h míň, než bylo povolený maximum, oči nalepený na skle a hledal jsem značky i tam, kde nebyly, křižovatky jsem projížděl pečlivě a když se jelo vpravo, tak jsem to točil v desetikilometrové rychlosti těsně vedle obrubníku, abych náhodou nevjel do protisměru (to se mi taky stávalo). Projel jsem se na Vinohrady a zase zpátky a že prý to byla dobrá jízda. Juchuchů! :-)
Teď už jen zajít na magistrát, projít dalším kolem byrokracie, měsíc si počkat a budu mít řidičák. :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak gratuluju! Pokud nějaký čtenář právě dělá autoškolu a bojí se teorie, doporučuju tyto online testy http://www.autoweb.cz/testy-autoskol/