14.11.06

Odstřihnut od světa

Jak jsem před pár dny psal o špatné RAMce, tak ten příběh má pokračování. Jednoho dne jsem se rozhodl zjistit, která RAMka přesně je ta špatná, do desky jsem strkal postupně jednu za druhou a pouštěl Memtest. Při jednom zapnutí počítače ale už nenaběhl obraz. Nevím proč a co se stalo, ale zkrátka mi odešla grafická karta nVidia Riva TNT2 32MB do křemíkového nebe. :-( A bez grafické karty počítač nezapnu už vůbec. Občas si půjčím bráchovu grafickou kartu, když potřebuju něco důležitýho udělat (třeba teď píšu díky té jeho kartě), ale potřebuju svou.
Na czechcomputer.cz jsem objednal teda novou, a to Asus N6200/TD 128MB s chipsetem GeForce 6200. Pravda, nejspíš ji bude brzdit celkový výkon mé mašinky, ale zas mám na ni 2 roky záruku a taky obsahuje pár věcí, jako výstup na TV, DVI výstup atd. Té tisícovky za to nelituju. Ještě jsem si přiobjednal novou RAMku - 512MB SDRAM. Dohromady i s poštovným za to dám 2418 Kč, ale budu mít snad na pár měsíců pokoj.
Už ať to dojde, protože teď je doma taková nudaaa! :-] Krom toho, že se nemůžu pořádně učit a programovat věci do školy, tak jsem úplně odstřihnutej od světa, holt mám všechny známý lidi na netu a dorozumívat se jen mobilem je děs. Ale hlavně ten tlak, že nic nedělám (do školy), to je nepříjemný. Mno aspoň ve volným času čtu knížku o Javě, kterou se musím naučit, taky bude čas na teoretickou informatiku, z které píšu příští úterý půlsemestrálku.
Počítačová závislost je svinstvo. :-)

2 komentáře:

m1c4a1 řekl(a)...

He, tak já jsem z toho jelen. :-P Jsem teď zkusmo zoufale oddělal z karty větrák a nechal tam jen ten pasivní chladič, strčil to do kompu a tadáá... počítač zas jede. :-P
Ano, magie existuje i ve striktně logickém světě počítačů. :-))

m1c4a1 řekl(a)...

Ale stejně si nechám poslat i tu novou grafickou kartu, člověk nikdy neví, co se může zase stát, tak budu mít aspoň tu jednu v záloze.
Už je to na cestě, zítra nebo v pondělí (v pátek je svátek, sakra) by to mohlo dojít.