26.11.06

Nové pavoučí přírůstky

Včera byla opět teraristická burza ve Slatině, na kterou jsem se celej natěšenej vydal. Sice jsem zaspal, ale doběhl jsem si vedle na Dvorska a jel busem odtama, takže jsem měl jen hodinu zpoždění. Ono se sice zdá, že o nic nejde, když to začíná v 9, ale po jedenácté hodině už se to tam začíná vyprazdňovat.
Udělal jsem velký nákupy. Nejprve jsem koupil nového sklípkana, a to druh Lasiodora parahybana - sklípkan parahybský.Původně jsem chtěl Theraphosu blondi, největšího sklípkana světa, ale bylo mi řečeno, že je trochu náročnější na chov, takže jakožto začátečník jsem se rozhodl pro tu Lasiodoru. Ta mívá taky přes 20 cm v nohách. :-)
Dál jsem si tam kupoval jednu krabici, borec neměl drobný na vrácení, tak jsme to ze 65 Kč zaokrouhlili na 100 a dal mi k tomu malou Brachypelmu vagans v 3. svleku. :-)
Pak jsem si ještě koupil výhřevný kabel a trošku moučných červů, aby měla malá Böhmička co jíst, mám jen velký cvrčky a to spíš honí cvrček ji než obráceně. :-)

Tak a teď jsem si všimnul, že si Geniculka lehla na záda, chystá se ke svleku! Pozoor! U toho musím být! Hlavně nevyrušit, ať to proběhne bez problémů! Já jsem tak zvědavej, ještě nikdy jsem pavouka svlíkat neviděl. Jsem se divil, že ten nenažranec nejí už týden cvrčka... jsem mu ho rychle vyndal z terárka a teď je tam sám na zádech, za chvíli to přijde!

Žádné komentáře: