21.11.06

Upgrade miláčka

Tak mi konečně došla nová grafická karta a paměť. Hned jsem je nedočkavě nainstaloval a otestoval, všecko šlape, jak má a hlavně ten nárůst výkonu! :-) Sice do mě někteří hučeli, že je to u mě plýtvání, že neuvidím změnu, protože mi to bude brzdit zbytek kompu, nicméně v glxgears jsem měl předtím cca 231 FPS, po instalaci nové grafické karty je to 1600 FPS. Hned jsem spustil Quaka, Scorched3D a Tuxracera (který mi teď běhá na 1024x768 na 110 FPS, předtím to šudlilo na zledovatělých plochách jen tak 15 FPS) a taky můj projekt do grafiky, kterej byl na staré kartě u funkce glAccum() sloužící k motion blur efektu nehorázně pomalej, teď to sviští jak zamlada.
Díky nárůstu RAMky na 640MB mi teď počítadlo stíhá normální práci s puštěným javovským Azureem na pozadí; no a hlavně to díky výměně té vadné paměti nebude padat, to zas budou uptimy.
Já su tak šťastné! :-) Sice den zkazila půlsemestrálka z teoretické informatiky, ale tady to je taková náplast na duši. :-)

Žádné komentáře: