15.3.07

Jak vznikla přezdívka m1c4a1

Občas se mě lidi ptají, jak jsem došel k přezdívce m1c4a1. No bylo to takhle.
Jednoho dne, 3.4. 2002, kdy mi bylo 18 let, jsem se rozhodl zaregistrovat na xchatu. Zkoušel jsem při registraci zadávat nicky, který byly podobný mýmu jménu, takže nejprve michal - už bylo. Tak michal1 - bylo. michal2 - bylo. michal123 - bylo. A tak dál, prostě nějaký kombinace mýho jména a čísel. Obsazený bylo snad už vše, tak jsem do té klávesnice prdnul a nějak to všechno zkombinoval, musím uznat, že svůj vliv na to měla i záliba ve věcech ohledně geekovské a hackersko/crackerské komunity okolo počítačů a hlavně jejich l33t speech, takže jsem složil nick m1c4a1 = michal (pro nechápavé - čísla se mají podobat jednotlivým písmenům, takže 1 = i, 4=h a nečekaně 1=l). Ano, bylo mi už stokrát otloukáno o hlavu, že 4=a, ale už se tak stalo a nějak to měnit nehodlám. :-)
Nick používám v podstatě všude, jak na jiných serverech, tak v emailech, IM klientech, na IRC... už jsem si na něj prostě zvykl. Chápu, že některým může přijít "lamerský" a v době, kdy jsem ho zakládal, jsem počítačový lamer jistě byl, ale už jsem si na něj tak nějak zvykl a nedám na to dopustit. :-) Lidi z netu přezdívku komolí všelijak, někde píšou a osobně mi říkají jen "m1" (emjedna), jinde si přetvořili to 4=h na 4=a a píší "micaal" či zkráceně "mical".
Minimálně se ale nemusím bát, že by tato přezdívka už byla někde obsazená. :) Ovšem pokud se nenajde nějaký srandista, co ji někde založí vyloženě jako provokaci nebo k nějakým špatným účelům; snad to nikdo dělat nebude.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a mical a mical a mical, až se umical... :D

m1c4a1 řekl(a)...

No jo, si v tom najdeš to svoje. :-D